Jäsenkalenteri 2019

Tilaa jäsenkalenteri vuodelle 2019!

Proviisoriyhdistyksen varsinaisena ja kannattajajäsenenä saat halutessasi jäsenetunasi proviisorin taskukalenterin vuodelle 2019.

Kuluvan vuoden kalenterin mukaisesti proviisorikalenteri sisältää erillisen pienoiskalenterin, josta löydät tietoa mm. alan koulutustapahtumista, tärkeistä päivämääristä, alaa koskettavasta lainsäädännöstä ja jäseneduistasi kootusti kätevässä taskukoossa.

Tilaa kalenterisi tällä verkkolomakkeella 30.9.2018 mennessä!

Kalenterit toimitetaan tilausten perusteella Farmasian päivillä 16.–17.11. noudettavaksi ja tarvittaessa postitse tilausosoitteeseen tämän jälkeen. Ensi
vuoden kalenterit tuotetaan yhteistyössä Orionin, Avansor Pharman ja Accord Healthcaren kanssa.
Tilauslomakkeelle ilmoittamiasi yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin kalenterin tilaus- ja toimitustarkoitukseen. Niitä ei myöskään luovuteta kolmansille osapuolille. Proviisoriyhdistyksen toimistohenkilökunta vastaa kalenterin tilausrekisterin ylläpidosta. Tilaustiedot hävitetään kalenteritoimituksen jälkeen.

Huomaathan, että saat onnistuneesta tilauksesta automaattisen lomakevastauskuittauksen tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Kiitos kalenterin ennakkovarauksestasi!

23.8.2018 /hk

Ajankohta:
01.10.2018 09:39
Lisätiedot:
Ennakkotilaa nyt ensi vuoden taskukalenterisi!