Yhteistyöfoorumit ja verkostot

Suomen Proviisoriyhdistys edustaa jäseniään eri lääkealaa kehittävissä järjestöissä, työryhmissä ja verkostoissa.

Proviisoriyhdistys on farmasian alan maailman järjestön, International Pharmaceutilal Federation, FIP jäsen.

Proviisoriyhdistys toimii mukana eri sosiaali- ja terveysministeriön perustamissa työryhmissä. Yhdistyksellä on ollut vuoden 2010 aikana edustajat mm. Lääkepolitiikka 2020 -hankkeen työryhmissä ja apteekkitoiminnan kehittämistä pohtivassa työryhmässä.

Proviisoriyhdistyksellä on edustaja TIPPA-koordinaatioryhmässä.

Proviisoriyhdistyksellä on edustaja myös farmasian alan erikoistumiskoulutusten yhteistyöverkostosssa, Helsingin yliopiston farmasian tiedekunnan yhteiskunnallisen vuorovaikutuksen neuvottelukunnassa ja apteekkialan professional development -täydennyskoulutusta ohjaavassa PD-johtokunnassa.

Proviisoriyhdistys järjestää jäsenilleen yliopistotasoista talouskoulutusta yhteistyössä Aalto-yliopiston Kauppakorkeakoulun Pienyrityskeskuksen kanssa.

Tämä sivu on päivitetty 28.10.2010.