Ensimmäinen Proviisorikollega on valittu

Suomen Proviisoriyhdistys myönsi ensimmäisen Vuoden Proviisorikollega -palkinnon Kiteen apteekin proviisorille Tuulikki  Hurrille Proviisoripäivässä Helsingissä 15.3.2014. Valinnan palkinnon saajasta tekivät ProMentor-työryhmä ja Proviisoriyhdistyksen hallitus palkintohaussa annettujen ehdotusten perusteella.

Vuoden Proviisorikollega Tuulikki Hurri Kiteen apteekista (vs.) ja ProMentor-ohjelman puheenjohtaja Liisa Kanninen (oik.).

Proviisoriyhdistys arvostaa työyhteisön hyvinvoinnin ja kollegiaalisuuden eteen tehtyä työtä ja haluaa antaa tunnustusta yksittäisille proviisoreille uudella Vuoden Proviisorikollega  -palkinnolla. Proviisoriyhdistyksen visiona on yhdistää suomalaisia proviisoreita, jotta myös tulevaisuudessa proviisorien asema ja arvostus säilyisi yhteiskunnassa. Proviisorien ammatti-identiteetti on korkea ja yhdistyksen tavoitteena on edelleen lisätä yhteisöllisyyttä proviisorien keskuudessa. Vuoden Proviisorikollega -palkinto on ProMentor-ohjelman ohella vahva esimerkki Proviisoriyhdistyksen tekemästä työstä proviisorien ammattikunnan kollegiaalisuuden eteen.

Apteekkiproviisori parhaasta päästä

Ensimmäinen Proviisorikollega Tuulikki Hurri on apteekkiproviisori parhaasta päästä, kuvailevat Hurria palkinnonsaajaksi ehdottaneet Kiteen apteekin apteekkari ja toinen proviisori. Hurri on kollegiaalinen ja työyhteisömyönteinen proviisori, jonka into tarttuu muuhunkin henkilökuntaan. Hänen positiivisuutensa ja iloisuutensa kuuluu ja näkyy koko apteekissamme päivittäin, kertovat hänen kollegansa apteekista. Työpäivä alkaa sillä, että hyvät huomenet huikataan kaikille. Hyvä kollega huomioi toiset osaten kohdella oikein erilaisia ihmisiä. Meidän apteekimme henkilökunnasta paistaa iloisuus, minkä asiakkaatkin aistivat, toteaa Hurri. Arvostamme apteekissa toinen toistemme osaamista, eikä homma toimi ellei sitä tehdä tiiminä.

15.3.2014, päivitetty 18.3.2014