Proviisorin ja proviisoriopiskelijan oma Urailta

Proviisoriyhdistys järjestää yhteistyössä vakuutuskumppaninsa IF/ Henkivakuutusyhtiö Kalevan kanssa ensimmäisen Uraillan. Tilaisuuden ensisijaisena kohderyhmänä 2.-3. vuotta farmasiaa/proviisoriopintojaan uurastavat eli ns. työharjoitteluvaiheessa olevat opiskelijat. Tapahtumaan ovat kuitenkin lämpimästi tervetulleet kaikki Proviisoriyhdistyksen jäsenet, jotka kokevat illan ohjelman itselleen ajankohtaiseksi. Tuoreen jäsenkyselyn vastausten perusteella tämäntyyppistä koulutustarjontaa toivotaan, joten pääsemmekin tapahtumamme myötä vastaamaan jäsentemme toiveeseen nopeammin kuin osasimme arvatakaan.

Tapahtumaan ilmoittautuminen on päättynyt. Kaikki ilmoittautuneet ovat lämpimästi tervetulleita mukaan!

Huomaathan, että ilmoittautumisen yhteydessä voit osoittaa kysymyksiä päivän luennoitsijoille. Huomioimme ennakkoon tulleet kysymykset puheenvuorojen valmistelussa. Tapahtuman yhteydessä on kuitenkin mahdollisuus myös esittää jokunen spontaani luennolla mieleen tullut kysymys.

Aika ja paikka:

ti 12.12. klo 17-20.30, Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva/ Mandatum Lifen auditorio, Pilarisali
Hietalahdenranta 9, 00120 Helsinki

klo 17.00 alkaen

Kevyt tarjoilu, tervetuliaiskahvit

​klo 17.30

Ajankohtaista Proviisoriyhdistyksen jäsenvakuutuksista ja vakuutuseduista, työssä ja vapaa-ajalla
Hannu Stark, asiakaspäällikkö, Keskinäinen vakuutusyhtiö Kaleva

klo 18-20

Some työnhaun välineenä

Emmi Nuorgam, ammattiviestijä

Emmi Nuorgam on sosiaalisen median ja viestinnän asiantuntija sekä toipuva start up -yrittäjä. Hän on tunnettu käytännönläheisistä koulutuksista, joista osallistujat saavat konkreettisia neuvoja ja vinkkejä omaan tekemiseen.

Sparraa mielellään markkinointinsa alkutaipaleella olevia yrityksiä, asiantuntijoita ja organisaatioita. Erityisosaamisena oman äänen ja oikean kohderyhmän löytäminen.

Emmin luennon yhteydessä keskitytään mm. seuraaviin teemoihin:

• Työnhakijana somessa: miten oma osaaminen tuodaan esiin ja erotutaan muista?
  • Onko joka kanavassa pakko olla? LinkedIn ja muut kanavat työnhakua tukemassa
  • Työnantajat somessa - millaisia työntekijöitä somessa etsitään ja ketä etsijät ovat?
  • Onnistuneita esimerkkejä sosiaalisen median rekrytointikampanjoista

klo 20.00

lyhyt tauko