X Ajankohtaisseminaari 2017, Allergiatalo, HKI

Syksyllä, 29.9.2017, järjestetään jo 10. kerran proviisorikuntaa kiinnostava koulutuspäivä, joka on nykyiseltä nimeltään Joka proviisorin Ajankohtaisseminaari.

Seminaarin sisältöä kehitetään jäsenten ja sidosryhmien tarpeiden mukaan. Palautteen mukaisesti apteekkien ajankohtaisten asioiden huomioiminen päivän ohjelmatarjonnassa talousasioiden ohella on koettu tervetulleeksi lisäykseksi aiemmin Talousseminaarin nimellä kulkeneeseen syksyn suurimpaan omaan koulutustapahtumaamme.

Koulutuspäivän yhteydessä järjestetään näyttely, jossa yrityksillä on mahdollisuus esitellä tuotteitaan ja toimintaansa.

Koulutuspäivän ohjelma on juuri julkaistu ja osallistujailmoittautumisia otetaan vastaan. 15 ensimmäistä proviisorijäsen- ja 5 ensimmäistä proviisoriopiskelijajäsenilmoittautujaa superedulliseen EARLY BIRD hintaan! Proviisorijäsenten early bird -paikat myytiin loppuun ensimmäisen tunnin aikana to 20.4. kun ilmoittautuminen avautui.

Ajankohta:
29.09.2017 09:00