Edunvalvonta- ja viestintäproviisorin sijaisuus, Suomen Proviisoriyhdistys ry

Hakuaika päättyy: 28.1.2022

Työsuhteen kesto: Määräaikainen sijaisuus. Työsuhteen voidaan sopia kestävän vähintään syys–joulukuun 2022 loppuun saakka hakijan toiveen mukaisesti.

Työaika: 30–40 h/vko

Tehtävän kuvaus

Haemme edunvalvonta- ja viestintäproviisorimme sijaiseksi oma-aloitteista ja toimeentarttuvaa tekijää määräaikaiseen työsuhteeseen. Työssäsi toimit farmasia-alan näköalapaikalla ja olet mukana kehittämässä proviisorien ammattikunnan tulevaisuutta. Vastaat jäsenistöllemme annettavasta työsuhdeneuvonnasta ja jäsenviestinnästä yhdessä toiminnanjohtajan kanssa. Osallistut alan ammatillisiin työryhmiin osana sidosryhmätoimintaamme. Koordinoit koulutustapahtumiamme (kuten Proviisoripäivä, Ajankohtaisseminaari ja Talouskiertue) ja avustat yhdistyksen koulutusvaliokuntaa sen työssä. Osallistut yhdistyksen hallituksen kokouksiin sihteerinä tai esittelijänä. Lisäksi osallistut Proviisori-lehden tekoon jäsenasioiden osalta sekä oman mielenkiinnon mukaan. Sinulla on vahva organisointikyky, koska työtehtäväsi koostuvat monista pienistä kokonaisuuksista. Pidät langat käsissäsi ja viet tehtäväsi tehokkaasti maaliin.

Käytämme työvälineinä mm. Google-pilvipalvelua, Mailchimp-uutiskirjepalvelua sekä SurveyMonkey-kyselytutkimusohjelmaa. Työhön perehtymisen jälkeen tarjoamme mahdollisuutta säännölliseen etätyöhön ja joustavia työaikoja. Työsi tukena ovat toiminnanjohtajan lisäksi yhdistyksen järjestösihteeri sekä viestintä- ja tapahtumakoordinaattori.

Edellytykset

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää

• proviisorin tutkintoa,
  • innostusta kehittää proviisorien ammatillista osaamista ja ammatti-identiteettiä,
  • kykyä sopeutua nopeasti uusiin tilanteisiin,
  • erinomaisia vuorovaikutus- ja viestintätaitoja,
  • joustavuutta työaikojen suhteen,
  • kykyä suoriutua sekä itsenäisestä työstä että tiimityöskentelystä erilaisissa työryhmissä,
  • kiinnostusta kohdata alamme tulevia osaajia opiskelijayhteistyön myötä sekä
  • mielellään kokemusta farmasia-alan työehtosopimuksiin liittyen.

Tehtävään hakeminen

Jätä hakemuksesi ansioluettelon ja palkkatoiveen kera osoitteeseen teemu.ali-kovero@proviisoriyhdistys.net 28.1.2022 mennessä. Ilmoitathan myös, koska voisit aloittaa ja mikä on toiveesi työajasta.

Aloitamme haastattelut jo hakuaikana, joten hae tehtävää mahdollisimman pian!

Lisätietoja antaa toiminnanjohtaja Teemu Ali-Kovero (teemu.ali-kovero@proviisoriyhdistys.net tai 050 339 8404) esimerkiksi maanantaina 17.1. klo 8.30–16.30, torstaina 20.1. klo 13–18 tai tiistaina 25.1. klo 9–17.