Farmasian oppimiskeskus (FOK), Toiminnanjohtaja, Helsinki

Etsimme nyt FOKiin:

kehittämishenkistä

TOIMINNANJOHTAJAA

Toimit FOKin huippuasiantuntijoiden esimiehenä ja sparraajana, vastaat FOKin toiminnan tuloksellisuudesta ja  kehittämisestä sekä toimit FOKin kasvoina asiakkaille. Toimintamme perusta on asiakastarpeiden syvällinen ymmärtäminen, monipuolisuus ja vahva verkostoituminen sekä sisäisten että ulkoisten yhteistyökumppaneiden kanssa. Raportoit FOK:n hallitukselle.

Odotamme tulevalta toiminnanjohtajaltamme innovatiivisuutta, kykyä strategiseen ajatteluun ja ”ison kuvan” hahmottamiseen sekä innostunutta työotetta. Sitoutuminen FOKin koulutustoiminnan pitkäjänteiseen kehittämiseen, verkostoitumiskyky ja henkilöjohtamistaidot ovat välttämättömät. Koulutustaustasi voi olla esim. farmaseuttinen, kaupallinen tai oikeustieteellinen korkeakoulututkinto. Lisäpisteitä saat koulutuskokemuksesta sekä lääkealan ja sen toimijoiden tuntemuksesta.

Farmasian oppimiskeskus tarjoaa mielenkiintoisen näköalapaikan lääkealan osaamisen kehittämiseen. Palkka sopimuksen mukaan, lisänä tulospalkka.

Lisätietoa tehtävästä antavat konsultit Juha-Pekka Airo, puh.0400 226432, varmimmin 1.9. klo 16.30 – 18 ja 11.9. klo 13 - 15 ja Jarmo Savenius, puh. 0400 840454, varmimmin 5.9. klo 10.00-11.30 ja 8.9. klo 9-10.00 sekä FOK:n hallituksen puheenjohtaja Sinikka Kesseli-Pulkkinen,  puh. 040 577 3628, varmimmin 7.9. klo 10-13.

Lähetä CV ja hakemus palkkatoiveineen 12.9.2017 mennessä osoitteella hakemukset.turku(at)pomona.fi