Orion, Pharmacovigilance Manager, Agreements,

Orionin Global Pharmacovigilance and Patient Safety -osasto hakee nyt vahvan kokemuksen omaavaa Pharmacovigilance Manager, Agreements vakituiseen tehtävään Espooseen.

Tehtävän kuvaus

Tehtäviisi kuuluu lääketurvasopimuksien ja kansainvälisen lääketurvaverkoston hallintaan liittyviä tehtäviä. Lääketurvavelvoitteisiin liittyvistä vastuista ja prosesseista sovitaan lääketurvasopimuksissa eri maissa toimivien lisenssikumppaneiden ja jakelijoiden kanssa. Joitakin kansainväliseen lääketurvatoimintaan liittyviä tehtäviä ja ulkoistettuja toimintoja ostetaan alihankintana palveluyrityksiltä. Tehtäviisi kuuluu tällaiseen yhteistyöhön liittyvien sopimusten laatiminen, koordinointi ja päivittäminen yhdessä yksikön asiantuntijoiden kanssa.

Tehtäviisi kuuluu sopimuksien lisäksi myös muita yrityksen lääketurvajärjestelmän ylläpitoon ja kehittämiseen liittyviä tehtäviä, joissa voidaan huomioida aikaisempi kokemuksesi lääketurvatehtävistä. Esim. kouluttaminen, muutosten ja poikkeamien hallinta, tarkastusvalmiuteen ja lääketurvatoiminnan laatujärjestelmään liittyvät tehtävät ja prosessien kehitys.

Tehtävä sijaitsee Orion pääkonttorin lääketurvaosaston QPPV Office -tiimissä ja raportoit suoraan Orionin lääketurvajohtajalle. Tukenasi on myös muita vastaavassa tehtävässä toimivia kokeneita asiantuntijoita.

Yksikön kuvaus

Lääketurvallisuusosasto vastaa Orionin lääkevalmisteiden turvallisuusseurannasta ja raportoinnista

Global Pharmacovigilance and Patient Safety vastaa Orionin sekä markkinoilla että tutkimusvaiheessa olevien ihmis- sekä eläinlääkkeiden turvallisuusseurannasta, raportoinnista ja erilaisista riskienhallintaan liittyvistä toimenpiteistä.

Pääkonttorin osastolta ohjataan paikallisia lääketurvatoimintoja yli 30 maassa ja asiantuntijamme toimivat päivittäisessä yhteistyössä useiden yrityksen sisäisten sidosryhmien ja laajan lisenssikumppani- ja alihankkijaverkoston kanssa.

Tarjoamme

sinulle monipuolisen, mielenkiintoisen ja kansainvälisen näköalatehtävän jatkuvasti henkilöiden ja toimintojen kehittämiseen panostavassa työyhteisössä. Työtä teemme tinkimättömällä asenteella, jotta Orion menestyy myös tulevaisuudessa. Kohtaamme haasteet yhdessä ja tavoittelemme parasta sekä rakennamme huomista kehittäen tulevaisuuden ratkaisuja asiakkaidemme kanssa. Lue lisää Orionin arvoista Orion.fi

Edellytykset

Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto (esim. proviisori, farmaseutti, FM). Vähintään kahden vuoden kokemus lääketurvatoimintaan liittyvistä tehtävistä lääkeyrityksessä tai viranomaisella. Hallitset Euroopan myyntilupaprosesseihin ja lääketurvatoimintaan liittyvän lainsäädännön ja viranomaisohjeistot (GVP). Tehtävässä edellytetään kykyä hallita useita samaan aikaan rinnakkain eteneviä hankkeita, kykyä itsenäiseen työskentelyyn sekä yhteistyötaitoja, hyvää englannin ja suomen kielen hallintaa (kirjallinen ja suullinen) ja hyviä atk-taitoja.

Tehtävässä edellytetään hyviä neuvottelu- ja vuorovaikutustaitoja, sekä kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja kykyä toimia aktiivisesti poikkiorganisatorisissa tiimeissä. Kommunikaatio tapahtuu pääasiassa englanninkielellä, mutta tehtävässä on etua myös suomen kielen hallinnasta tiettyjen paikalisten toimintojen ja rajapintojen vuoksi.

Lisätietoja

Jos olet hakemamme henkilö, jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 21.8.2022 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Jukka Pesonen, lääketurvajohtaja, QPPV numerosta +358 50 9664 937. Tavoitat Jukan parhaiten 8.8. klo 10-11, 12.8. klo 9-10, 15.8. klo 12-13 ja 17.8. klo 8-9.

4.8.2022/KH