Muutosilmoitukset

Yhteystietojen muuttaminen

Yhteystietojen muuttaminen onnistuu kätevästi jäsenintra OmaProssa kohdasta Jäsentietoni. Muista tarvittaessa päivittää osoitetietosi myös sähköpostilla Proviisori-lehden tilausta varten. Jäsensähköpostin muuttaminen ei ole suositeltavaa, sillä mm. verkkokoulutusten näkyvyys perustuu katseluoikeuden saamishetkellä ilmoitettuun osoitteeseen.

Olosuhdemuutokset

Jäsenmaksuperusteeseen liittyvät olosuhdemuutokset voi ilmoittaa yhteydenottolomakkeella.

Työttömyyskassaan liittyvät asiat

Jos haluat liittyä KOKO-kassaan tulosta liittymis-/muutoslomake ja postita se vastauslähetyksenä Proviisoriyhdistyksen toimistolle tai lähetä sähköisessä muodossa toimiston sähköpostiin.

Jos haluat saada tietoa kassaan liittyvissä asioissa tai erota työttömyyskassasta, ota yhteyttä toimistoon yhteydenottolomakkeella

Proviisori-lehti

Proviisori-lehden osoitetietojen muuttaminen tilausmuutosten lomakkeella

Useita eri tietoja muutettavana

Mikäli haluat muuttaa useita eri tietoja, ota yhteyttä yhteydenottolomakkeella.

Lähetä mahdolliset liitetiedostot toimiston osoiteeseen toimisto(a)proviisoriyhdistys.net.

Eroilmoitus

Proviisoriyhdistyksen jäsenyys on toistaiseksi voimassaoleva. Jäsenellä on oikeus milloin tahansa erota yhdistyksestä ilmoittamalla siitä kirjallisesti.

Mikäli haluat erota yhdistyksestä, otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen toimisto(at)proviisoriyhdistys.net.