Apteekin henkilöstöjohtaminen

Apteekin henkilöstöjohtamisen koulutus on suunnattu apteekeissa työskenteleville proviisoreille. Se sopii niin uransa alussa oleville proviisoreille ja proviisoriopiskelijoille kuin kokeneemmille konkareille sekä muille henkilöstöjohtamisesta kiinnostuneille. Koulutuksessa perehdytään henkilöstöjohtamiseen eri näkökulmista ja käydään läpi työkaluja työnjohtamiseen.

Koulutusta on järjestetty vuodesta 2022 lähtien. 100 % koulutuksen osallistujista suosittelee koulutusta kollegalleen (koulutuksen palautekysely).

Seuraava koulutus

Seuraava koulutus järjestetään syksyllä 2024. Anna ehdotus koulutuspaikasta toimistolle

Viimeisin koulutus

Torstai 18.4.2024 – Helsinki (Meclu Business Baana, Mechelininkatu 1A)

8.45  alkaen aamukahvit ja ilmoittautuminen
9.15 Tervetulosanat, Suomen Proviisoriyhdistys
9.25 Työnjohtaminen apteekissa työehtosopimusten ja lainsäädännön näkökulmasta
Kirsi Mäkinen, toimitusjohtaja, Apta
11.00 Lounas
12.00 Pharmadatan tervehdys
12.15 Proviisorista apteekkariksi – mitä erityisesti on otettava huomioon
Kirsi Mäkinen, toimitusjohtaja, Apta
13.15 Esihenkilönä apteekissa – kuinka johtaa valmentavalla otteella
Päivi Meltan, proviisori, certified business coach, Greige
14.00 Iltapäiväkahvit
14.20 Esihenkilönä apteekissa (luento jatkuu)
15.00 Apteekkijärjestelmän sekä digiympäristön mittarit ja luvut hyötykäyttöön
Joosep Kalamägi, proviisori, Siikalatvan 1. apteekin tuleva apteekkari
16.00 Koulutuksen päätös

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.

Osallistumismaksu

Proviisoriyhdistyksen jäsenet 80 €, muut kuin jäsenet 160 €. Kannattajajäsenet voivat osallistua tai tarjota koulutuksen apteekkinsa henkilökunnalle jäsenhintaan.

Osallistumismaksu sisältää päivän luennot, luentomateriaalit (sähköisesti), aamu- ja iltapäiväkahvin sekä lounaan.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen ei ole käynnissä.

Paikkoja koulutukseen on rajallisesti. Ilmoittautuminen päättyy 14 vuorokautta ennen tapahtumaa tai koulutuksen tultua täyteen.

Ilmoittautumisehdot ja laskutus

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistujalasku välitetään ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköposti- tai verkkolaskutusosoitteeseen. Osallistujalaskutus perustuu koulutuspäivän jäsenolosuhteeseen.

Mahdolliset peruutukset tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen toimisto(at)proviisoriyhditys. 14–7 päivää ennen koulutusta tulleista peruutuksista peritään 50 % päivän osallistujamaksusta ilman sairauslomatodistusta. Alle seitsämän päivää ennen koulutusta tulleista peruutuksista peritään 100 % päivän osallistujamaksusta ilman sairauslomatodistusta.

Tapahtumien ja tilausten tietosuojaseloste