Ajankohtaisseminaari 29.9.2017

Joka proviisorin ajankohtaisseminaari 2017

Syksyllä, 29.9.2017, järjestetään jo 10. kerran proviisorikuntaa kiinnostava koulutuspäivä, joka on nykyiseltä nimeltään Joka proviisorin ajankohtaisseminaari. Seminaarin sisältöä kehitetään jäsenten ja sidosryhmien tarpeiden mukaan. Palautteen mukaisesti apteekkien ajankohtaisten asioiden huomioiminen päivän ohjelmatarjonnassa talousasioiden ohella on koettu tervetulleeksi lisäykseksi aiemmin Talousseminaarin nimellä kulkeneeseen syksyn suurimpaan omaan koulutustapahtumaamme. Koulutuspäivän yhteydessä järjestetään näyttely, jossa yrityksillä on mahdollisuus esitellä tuotteitaan ja toimintaansa.

Alla tietoa vuoden 2016 ajankohtaisseminaarista:

TULOKSELLISTA APTEEKKILIIKETOIMINTAA

– Joka proviisorin ajankohtaisseminaari 2016

pe 14.10.2016 klo 8.30 – 16.30 Allergiatalo, Helsinki

Ilmoittautumiset:

Ohjelman pdf

Ohjelman teemat:

Myynnin johtaminen ja onnistunut asiakaskokemus

Maisa Durchman, valmentaja, toimitusjohtaja, Valmennusverstas Oy

Maisan valmennukset ovat upea mahdollisuus saada käytännön työkaluja oman tiimin myyntityön valmennukseen ja onnistuneeseen asiakaskokemukseen.

Apteekkitalouden ajankohtaiskatsaus

Ilkka Harjula, talous- ja hallintojohtaja, Suomen Apteekkariliitto

Apteekkariliiton talous- ja hallintojohtaja Ilkka Harjula käy läpi apteekkitalouden ajankohtaisia asioita. Ilkan katsaukset Talousseminaarissa ovat olleet kiiteltyjä.

Apteekin kilpailuasema ja tulokseen vaikuttaminen

Klaus Holttinen, apteekkineuvos, apteekkari, Järvenpään Uusi apteekki

Apteekkineuvos Klaus Holttinen on sekä kansallisesti että kansainvälisesti arvostettu toimija ja aktiivinen apteekkialan vaikuttaja. Pitkän apteekkarin uransa lisäksi hän on toiminut mm. Suomen Apteekkariliiton (SAL) puheenjohtajana, Euroopan apteekkijärjestön (PGEU) hallituksessa sekä Pohjoismaisen apteekkiyhdistyksen (NA) puheenjohtajana. Hän toimii tällä hetkellä Apteekkien eläkekassan hallituksen puheenjohtajana.

Digiympäristön mahdollisuudet terveydenhuollossa

Antti Kivelä, johtaja, uudistumiskyky, Suomen itsenäisyyden juhlarahasto Sitra

"Kyky muuttaa omaa toimintaa kulloisenkin tilanteen mukaan on yksilön, yhteisön ja kansakunnan elinehto nopeasti muuttuvassa maailmassa. Tätä kykyä edistävät muun muassa uteliaisuus, halu oppia uutta ja luovuus." Lue lisää Antti Kivelän johtamasta Sitran uudistumiskyky-teemasta

Proviisoriyhdistyksen apteekkariksi aikovien apurahojen saajien julkistus

Proviisoriyhdistys jakaa ratiopharm Teva Pharmaceutical industryn myöntämän apurahan apteekkariksi aikovien proviisorien liiketalous- ja johtamistaitojen edistämiseen. Lue lisää apurahasta ja sen hakemisestä täältä

ILMOITTAUDU SEMINAARIIN

Hinta 8.9. alkaen proviisorijäsenet ja kannattajajäsenapteekit 129 €

Ei jäsen -hinta 8.9. alkaen 258€

Opiskelijat 59€

Ilmoittautumislomakkeet:

Normaalihintainen ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen päättyy 8.10.

Kulkuyhteydet Allergiatalolle:

Kongressikeskuksen eteen pääsee helposti lähi- ja seutuliikenteen linja-autoilla sekä raitiovaunulla. Talon eteen pysähtyvät Helsingistä ja Espoosta päin mm. raitiovaunut 4 ja 4T, linja-autot 14,18, 58, 194,195, 205, 206, 212, 213, 503, 504, 505, 410N ja 290. Yhteydet ja aikataulut voit katsoa HSL:n internetpalvelusta www.reittiopas.fi.

Allergiatalon edessä on 4 kpl P-tunnuksella varustettua paikkaa, joihin pysäköintiluvan saa talon aulapalveluista. Kallioportaankadulla on joitakin kadunvarsipaikkoja lyhytaikaiseen (2 h) pysäköintiin. Kuusitien tilava Q-park on myös lähietäisyydellä ja nopean kävelymatkan päässä Allergiatalolta (huomioi Q-parkin maksutavat, ainoastaan Amex, Diners Club, Visa ja MasterCard, ei käteinen).

Ajankohta:
14.10.2016 08:30 - 16:30