Talouskiertue

Proviisoriyhdistyksen talouskiertue on proviisoreille suunnattu koulutus käytännön apteekkitalouteen. Koulutus sisältää sekä teoriaa että käytännönläheistä tarkastelua ja työkaluja oman työpaikan talouden seuraamiseen ja suunnitteluun sekä valmistaa proviisoria apteekkihakuvaiheeseen.

Seuraavat koulutukset

Vuonna 2019 kevään koulutus järjestetään Porissa ja syksyn Lappeenrannassa. Seuraathan ilmoitteluamme koulutusten osalta.

Tapahtumien ja tilausten tietosuojaseloste

Aamupäivällä koulutuksessa käsitellään talouden perusteita, kuten sitä mikä on tuloslaskelma tai tase. Iltapäivällä koulutuksessa syvennytään apteekkialan talouden suunnitteluun, hallintaan ja seuraamiseen mm. esimerkkiapteekkien tuloslaskelmia ja tapauksia tarkastelemalla.

Talouskiertuetta on järjestetty syksyllä 2014 Oulussa, keväällä 2015 Kuopiossa, syksyllä 2016 Joensuussa, keväällä 2017 Vaasassa ja syksyllä Tampereella sekä vuoden 2018 aikana Turussa ja Lahdessa. Koulutuksen osallistujista 100% suosittelee koulutusta kollegalleen (palautekyselyt näistä tapahtumista).

päivitetty 11.1.19/MH