Jäsenedut 2017

Työttömyyskassa

Jäsenet ovat halutessaan vakuutettuja IAET -työttömyyskassassa

Työsuhdeneuvonta

Yhdistyksen toimistolta jäsenet saavat neuvontaa työsuhde- sekä työlainsäädännön asioissa.

Vastuu- ja oikeusturvavakuutus

Jäsenet kuuluvat automaattisesti yhdistyksen kautta IF:n ammatillisen vastuu- ja oikeusturvavakuutuksen piiriin.

Lakimiespalvelut

Yhdistyksen jäsenten käytössä on lakimiespalvelu.

Yhteydenotot lakimieheen Proviisoriyhdistyksen toimiston kautta.

Matkavakuutus

Yhdistys on ottanut jäsenilleen If:n vapaa-ajan matkustaja- ja matkatavaravakuutuksen. Erillinen matkavakuutustodistus on tulostettavissa myös Omat jäsentiedot -alueelta.

Lisätietoja jäsensivuilta ja If asiakaspalvelusta puh. 010 19 19 19, ma-pe klo 8-20, www.if.fi/proviisoriyhdistys

Proviisori -lehti

Proviisori-lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa ja se postitetaan kaikille proviisoreille ja proviisoriopiskelijajäsenille kotiin.

Suomen Lääkärilehti

Proviisoriyhdistyksen jäsenet voivat tilata Lääkärilehden puoleen hintaan. Katso tilausohjeet Omat jäsentiedot -alueelta.

Mediuutiset

Proviisoriyhdistyksen jäsenille postitetaan kotiin Mediuutisten farmasianumerot. Lisäksi jäsenet voivat tilata Mediuutiset -50% vuosihinnasta (uudet tilaajat) ja -30% (jatkossa).

Alma Talent Pro

Alma Talent Pro myöntää Proviisoriyhdistyksen jäsenille -20% kirjoista ja -30% lehtitilauksista. Lisäksi yhdistyksen jäsenet saavat myös koulutuksista -20 % edun. Lisätietoa Omat Jäsentiedot -alueelta.

Otavamedia

Otavamedia tarjoaa Proviisoriyhdistyksen jäsenille 30 % alennuksen tilauksista. Tilauslinkki jäsentilauksille löytyy Jäsentieto-alueelta

FiMnet

Jäsenet saavat henkilökohtaiset käyttäjätunnukset terveydenhuollon ja lääkealan ammattilaisten tietoverkkoon FiMnetiin (Finnish Medical Network). Henkilökohtaisella käyttäjätunnuksella pääset lukemaan mm. Lääkärilehteä sekä Pharmaca Fennicaa. Lisäksi yhdistyksen jäsenet saavat maksuttoman sähköpostiosoitteen, joka on muotoa etunimi.sukunimi@fimnet.fi.

Palauta unohtuneet FiMnet- tunnukset täällä>> asiakaspalvelu@fimnet.fi tai 020 743 5180

Koulutusta

Yhdistys järjestää joka kevät Proviisoripäivä -koulutustapahtuman, johon jäsenet voivat osallistua edulliseen jäsenetuhintaan. Seuraava Proviisoripäivä järjestetään 18.3.2017

Yhdistys järjestää yhdessä Receptumin ja Talenomin kanssa apteekkarin urasta kiinnostuneille Talouskiertuetta, joka vuonna 2017 järjestetään 12.5.2017 Vaasassa ja 6.9.2017 Tampereella.

Uutena etuna vuodelle 2017 jäsenemme saavat -20 % alennusta myös Alma Talent Pron koulutuksista. Katso tästä lisää Omat jäsentiedot -alueelta.

Kalenteri

Yhdistys tuottaa jäsenilleen taskukalenterin. Proviisorikalenterit postitetaan sen erikseen tilanneille jäsenille kotiin joulukuussa.

Opiskelijatapahtumat

Yhdistys järjestää tapahtumia esimerkiksi opintonsa aloittaville sekä harjoittelemaan lähteville proviisoriopiskelijoille sekä valmistuville proviisoreille.

Vakuutuksia jäsenhintaan

Vakuutusyhtiö If tarjoaa edulliset vakuutukset jäsenille. Jäsentarjoukset koskevat mm. ryhmähenkivakuutuksia ja -tapaturmavakuutuksia.

Lisätietoja

If asiakaspalvelu.puh. 010 19 19 19, ma-pe klo 8-20, www.if.fi/proviisoriyhdistys

Alennusta autonvuokrauksesta

Budget Autovuokraamo tarjoaa Proviisoriyhdistyksen jäsenille alennusta auton vuokrauksesta kotimaassa -10%. Lisätietoa jäsenedusta jäsentietosivuilla

Matkoja ja majoitusta jäsenhintaan

Restel-ketju tarjoaa majoitusta jäsenetuhintaan Cumulus resort -hotelli Rujahovissa ja -kylpylähotelleissa. Varaukset saa tehtyä kätevästi jäsenetuhintaan Jäsentiedot-alueelta löytyvän linkin kautta.

Viking Line tarjoaa risteilyarvokuponkeja. Arvokuponkeja voit pyytää yhdistyksen toimistolta. Ajankohtaiset kuponkitarjoukset näet Omat jäsentiedot -alueelta.

Jäsenetu on vähintään 15 % alennus Holiday Club kylpylähotellien, Villasten, Chalets- huoneistoiden sekä loma-asuntojen päivän hinnoista. Ohjeet jäsenhintaiseen varaukseen löydät Jäsentiedot-alueelta.

Kauneutta ja hyvinvointia jäsenetuhintaan

Beauty Gallery Helsinki tarjoaa kaikki kauneuspalvelut saman katon alta. Kaikista palveluista jäsenkortilla -10%.

Sivu päivitetty 17.2.2017 hk