Työttömyyskassa

Jäsenet ovat halutessaan vakuutettuja KOKO-työttömyyskassassa

Työsuhdeneuvonta

Yhdistyksen toimistolta jäsenet saavat neuvontaa työsuhde- sekä työlainsäädännön asioissa.

Vastuu- ja oikeusturvavakuutus

Jäsenet kuuluvat automaattisesti yhdistyksen kautta IF:n ammatillisen vastuu- ja oikeusturvavakuutuksen piiriin.

Lakimiespalvelut

Yhdistyksen jäsenten käytössä on lakimiespalvelu.

Yhteydenotot lakimieheen Proviisoriyhdistyksen toimistolta

Verkkokoulutukset

OmaPro-jäsenintran kautta jäsenet saavat käyttöönsä verkkokoulutustuotannon, josta löytyy kattava paketti luentoja niin johtamiseen, esimies- ja työelämätaitojen kuin proviisorin ydinosaamisen ylläpitämiseen. Katso lisää OmaProsta.

Matkavakuutus

Yhdistys on ottanut jäsenilleen If:n vapaa-ajan matkustajavakuutuksen. Erillinen matkavakuutustodistus on tulostettavissa myös OmaProsta.

Lisätietoja jäsensivuilta ja If asiakaspalvelusta puh. 010 19 19 19, ma-pe klo 8-20, www.if.fi/proviisoriyhdistys

Proviisori-lehti

Proviisori-lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa ja se postitetaan kaikille proviisoreille ja proviisoriopiskelijajäsenille kotiin.

Suomen Lääkärilehti

Proviisoriyhdistyksen jäsenet voivat tilata Lääkärilehden puoleen hintaan. Katso tilausohjeet OmaProsta.

Mediuutiset

Proviisoriyhdistyksen jäsenille postitetaan kotiin Mediuutisten farmasianumerot. Lisäksi jäsenet voivat tilata Mediuutiset -50% vuosihinnasta (uudet tilaajat) ja -30% (jatkossa). Lisäksi vuoden 2019 alusta alkaen jäsenetuun sisältyy 8 printtilehden lisäksi maksuton käyttöoikeus Mediuutisten digipalveluun.

Alma Talent Pro

Alma Talent Pro myöntää Proviisoriyhdistyksen jäsenille -20% kirjoista ja -30% lehtitilauksista. Lisäksi yhdistyksen jäsenet saavat myös koulutuksista -20 % edun. Lisätietoa OmaProsta

Otavamedia

Otavamedia tarjoaa Proviisoriyhdistyksen jäsenille 30 % alennuksen tilauksista. Tilauslinkki jäsentilauksille löytyy OmaProsta

FiMnet

Jäsenet saavat henkilökohtaiset käyttäjätunnukset terveydenhuollon ja lääkealan ammattilaisten tietoverkkoon FiMnetiin (Finnish Medical Network). Henkilökohtaisella käyttäjätunnuksella pääset lukemaan mm. Lääkärilehteä sekä Pharmaca Fennicaa. Lisäksi yhdistyksen jäsenet saavat maksuttoman sähköpostiosoitteen, joka on muotoa etunimi.sukunimi@fimnet.fi.

Palauta unohtuneet FiMnet- tunnukset täällä>> asiakaspalvelu@fimnet.fi tai 020 743 5180

Koulutusta

Yhdistys järjestää keväisin Proviisoripäivä -koulutustapahtuman ja syksyisin Joka proviisorin Ajankohtaisseminaarin, joihon jäsenet voivat osallistua edulliseen jäsenetuhintaan.

Yhdistys järjestää yhdessä Receptumin ja Talenomin kanssa apteekkarin urasta kiinnostuneille Talouskiertuetta, joka vuonna 2019 järjestetään keväällä Porissa ja syksyllä Lappeenrannassa.

Jäsenet saavat vuodelle 2019 myös -20 % alennusta Alma Talent Pron koulutuksista. Katso tästä lisää OmaProsta.

Kalenteri

Yhdistys tuottaa jäsenilleen taskukalenterin. Proviisorikalenterit postitetaan sen erikseen tilanneille jäsenille kotiin joulukuussa.

Opiskelijatapahtumat

Yhdistys järjestää tapahtumia esimerkiksi opintonsa aloittaville sekä harjoittelemaan lähteville proviisoriopiskelijoille sekä valmistuville proviisoreille.

Vakuutuksia jäsenhintaan

Vakuutusyhtiö If tarjoaa edulliset vakuutukset jäsenille. Jäsentarjoukset koskevat mm. ryhmähenkivakuutuksia ja -tapaturmavakuutuksia.

Lisätietoja If asiakaspalvelu puh. 010 19 19 19, ma-pe klo 8-20, www.if.fi/proviisoriyhdistys

Alennusta autonvuokrauksesta

Budget Autovuokraamo tarjoaa Proviisoriyhdistyksen jäsenille alennusta auton vuokrauksesta kotimaassa -10%. Lisätietoa jäsenedusta OmaProsta

Matkoja ja majoitusta jäsenhintaan

Viking Line tarjoaa risteilyarvokuponkeja. Arvokuponkeja voit pyytää yhdistyksen toimistolta. Ajankohtaiset kuponkitarjoukset näet OmaProsta.

päivitetty 21.5.2019/MH