Jäsenedut ja -palvelut

Yhdistys tarjoaa jäsenilleen työttömyysturvan, ilmaiset neuvonta- ja asianajajapalvelut työsuhdeasioissa sekä taloudellista ja ammatillista edunvalvontaa. Jäsenetuihin kuuluu mm. jäsenhintaiset koulutukset, jäsenintra OmaPro verkkokoulutuksineen, kattavat FiMnet-palvelut, ammatillinen vastuu- ja oikeusturvavakuutus ja vapaa-ajan matkustajavakuutus sekä lukuisia yhteistyökumppanietuja. Lisäksi jäsenet voivat hakea yhdistyksen apurahoja sekä mukaan yhdistyksen järjestämiin mentorointiohjelmiin.

Työttömyyskassa

Jäsenet ovat halutessaan vakuutettuja KOKO-työttömyyskassassa

Työsuhdeneuvonta

Yhdistyksen toimistolta jäsenet saavat neuvontaa työsuhde- sekä työlainsäädännön asioissa.

Lakimiespalvelut

Yhdistyksen jäsenten käytössä on lakimiespalvelu.

Yhteydenotot lakimieheen Proviisoriyhdistyksen toimistolta.

Verkkokoulutukset

OmaPro-jäsenintran kautta jäsenet saavat käyttöönsä verkkokoulutustuotannon, josta löytyy kattava paketti luentoja niin johtamiseen, esimies- ja työelämätaitojen kuin proviisorin ydinosaamisen ylläpitämiseen. Katso lisää OmaProsta.

Vastuu- ja oikeusturvavakuutus

Jäsenet kuuluvat automaattisesti yhdistyksen kautta IF:n ammatillisen vastuu- ja oikeusturvavakuutuksen piiriin.

Matkavakuutus

Yhdistys on ottanut jäsenilleen If:n vapaa-ajan matkustajavakuutuksen. Erillinen matkavakuutustodistus on tulostettavissa myös OmaProsta.

Lisätietoja jäsensivuilta ja If asiakaspalvelusta puh. 010 19 19 19, ma-pe klo 8-20, www.if.fi/proviisoriyhdistys

Vakuutuksia jäsenhintaan

Vakuutusyhtiö If tarjoaa edulliset vakuutukset jäsenille. Jäsentarjoukset koskevat mm. ryhmähenkivakuutuksia ja -tapaturmavakuutuksia.

Lisätietoja www.if.fi/proviisoriyhdistys, If asiakaspalvelu puh. 010 19 19 19, ma-pe klo 8-20

Koulutusta

Yhdistys järjestää keväisin Proviisoripäivä -koulutustapahtuman ja syksyisin Joka proviisorin Ajankohtaisseminaarin, joihon jäsenet voivat osallistua edulliseen jäsenetuhintaan

Yhdistys järjestää yhdessä Receptumin ja Talenomin kanssa apteekkarin urasta kiinnostuneille Talouskiertuetta, joka järjestetään kiertävänä koulutuksena kahdesti vuodessa eri paikkakunnilla.

Opiskelijatapahtumat

Yhdistys järjestää tapahtumia esimerkiksi opintonsa aloittaville sekä harjoittelemaan lähteville proviisoriopiskelijoille sekä valmistuville proviisoreille.

FiMnet

Jäsenet saavat henkilökohtaiset käyttäjätunnukset terveydenhuollon ja lääkealan ammattilaisten tietoverkkoon FiMnetiin (Finnish Medical Network). Henkilökohtaisella käyttäjätunnuksella pääset lukemaan mm. Lääkärilehteä sekä Pharmaca Fennicaa. Lisäksi yhdistyksen jäsenet saavat maksuttoman sähköpostiosoitteen, joka on muotoa etunimi.sukunimi@fimnet.fi.

Palauta unohtuneet FiMnet- tunnukset täällä asiakaspalvelu@fimnet.fi tai 020 743 5180

Kalenteri

Yhdistys tuottaa jäsenilleen taskukalenterin. Proviisorikalenterit jaetaan sen erikseen tilanneille jäsenille loppuvuodesta.

Proviisori-lehti

Proviisoriyhdistyksen julkaisema Proviisori-lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa ja se postitetaan kaikille proviisoreille ja proviisoriopiskelijajäsenille kotiin.

Mediuutiset

Proviisoriyhdistyksen jäsenet saavat maksuton käyttöoikeuden Mediuutisten digipalveluun ja jäsenille postitetaan kotiin Mediuutisten farmasianumerot. Lisäksi jäsenet voivat tilata Mediuutiset -50% vuosihinnasta (uudet tilaajat) ja -30% (jatkossa).

Suomen Lääkärilehti

Proviisoriyhdistyksen jäsenet voivat tilata Lääkärilehden puoleen hintaan. Katso tilausohjeet OmaProsta.

Alma Talent Pro

Alma Talent Pro myöntää Proviisoriyhdistyksen jäsenille -20% kirjoista ja -30% lehtitilauksista. Lisäksi yhdistyksen jäsenet saavat myös koulutuksista -20 % edun. Lisätietoa OmaProsta

Otavamedia

Otavamedia tarjoaa Proviisoriyhdistyksen jäsenille 30 % alennuksen tilauksista. Tilauslinkki jäsentilauksille löytyy OmaProsta

Matkoja ja majoitusta jäsenhintaan

Viking Line tarjoaa risteilyarvokuponkeja. Arvokuponkeja voit pyytää yhdistyksen toimistolta. Ajankohtaiset kuponkitarjoukset näet OmaProsta.

Alennusta autonvuokrauksesta

Budget Autovuokraamo tarjoaa Proviisoriyhdistyksen jäsenille alennusta auton vuokrauksesta kotimaassa -10%. Lisätietoa jäsenedusta OmaProsta

päivitetty 5.6.2019/MH