ProMentee-ohjelma

Mikä ProMentee-ohjelma?

ProMentee on ensimmäinen proviisorien oma mentorointiohjelma. Ohjelman ensisijaisena tavoitteena on välittää alamme hiljaista tietoa eteenpäin. Mentoroinnin avulla mentoroitava saa uusia ajatuksia ja ideoita, kontakteja sekä kannustusta urahaasteisiin. Myös mentori saa uusia ajatuksia, pääsee kehittämään omia vuorovaikutustaitojaan ja luomaan uusia verkostoja. Ohjelman avulla kasvatamme myös proviisorien ammattiylpeyttä ja yhtenäisyyttä.

“Mentorointi sai minut miettimään uraani ja sitä mitä haluan uraltani ja antoi suunnan sille miten voisin tavoittaa urahaaveeni.”

-ProMentee-mentoroitava

Milloin?

ProMentee -ohjelmia on kolme:

• ProMentee-ohjelma, joka käynnistyy seuraavan kerran syksyllä 2017. Parhaillaan ohjelmaan kiinnitetään mentoreita ja mentoroitavahaku ohjelmaan käynnistyy huhtikuussa 2017.
  • Opiskelijan ProMentee -ohjelma, joka käynnistyi Kuopiossa tammikuussa 2017.
  • Apteekkariksi ProMentoee -ohjelma, päättyi helmikuussa 2017.

Kenelle?

ProMentee-ohjelmiin voivat hakea kaikki Proviisoriyhdistyksen proviisorijäsenet, pian valmistuvat opiskelijajäsenet ja kannattaja-jäsenapteekkarit. Lue kokemuksia ProMentee-ohjelmista kunkin ohjelman omilta verkkosivuilta. Opiskelijan ProMentee -ohjelmaan voivat hakea kaikki proviisorin opinto-oikeudella opiskelevat ja Proviisoriyhdistyksen jäsenet. Apteekkariksi ProMentee -ohjelma on rajattu apteekkariksi aikoville tai hiljattain oman apteekkitoiminnan aloittaneille.

Vuoden 2017 yhteistyökumppanit

Suomen Apteekkariliitto, Verman ja Orion Pharma.

AJANKOHTAISTA

2.12.2016 Ilmoita kiinnostuksestasi mentoriksi ProMentor-ohjelmaan 2017-2018!

2.12.2016 Kuopion Opiskelijan Promentor käynnistyy tammikuussa, mentorointiryhmiä muodostetaan parhaillaan