Yleistä ProMentee-ohjelmiin hakemisesta

Mentoroitavat

Kaikki yhdistyksen proviisorijäsenet ja pian valmistuvat proviisoriopiskelijat sekä kannattajajäsenapteekkarit voivat hakea mentoroitavaksi ProMentee-ohjelmiin. Apteekkariksi ProMentee -ohjelma on tarkoitettu apteekkarin uraa tavoitteleville proviisoreille ja apteekkarin uransa hiljattain aloittaneille yhdistyksen kannattajajäsenapteekkareille. Opiskelijan ProMentee -ohjelmaan voivat hakea mukaan yhdistyksen proviisoriopiskelijajäsenet.

Mentorit

Oletko valmis jakamaan kokemustasi, tietojasi ja taitojasi sekä verkostoitumaan muiden proviisorien kanssa? Haluatko kehittää mentorointi-, vuorovaikutus- ja johtamistaitojasi? Tule mentoriksi ProMentee-ohjelmaan!

Kolmas, vuoden mittainen ProMentee-ohjelma starttaa syksyllä 2017 ja haemme nyt ohjelmaan mukaan kehittymishaluisia ja motivoituneita mentoreita. Palaute aiemmista ohjelmista on ollut erittäin positiivista ja myös mentorit ovat kokeneet saaneensa ohjelman myötä uusia ajatuksia ja kehitettyä itseään esimiehinä. Nyt voi olla sinun mahdollisuutesi!

Jos innostuit, täytä seuraava lyhyt alustava ilmoittautumislomake tai ota meihin tarvittaessa yhteyttä promentee(at)proviisoriyhdistys.net. Ennen lomakkeen täyttämistä Sinun kannattaa pohtia mielessäsi kolme tähänastisen urasi merkittävintä saavutusta/ työtehtävää/ työsuhdetta.

Hakuohjeet mentoroitaville

Ohjelmiin haetaan mukaan täyttämällä sähköinen hakulomake ja liitämällä mukaan CV. Hakulomakkeessa kysymme yhteystietojasi, työtaustaasi, tavoitteitasi ja motivaatiotasi mentorointia kohtaan sekä odotuksiasi ProMentee-ohjelmalta. Voit halutessasi kohdistaa haun suoraan tietylle tai useammalle mentorille.

Arvostamme huolella täytettyjä lomakkeita, sillä parivalinta tullaan tekemään hakemusten perusteella! Hakemukset ja CV:t käsitellään luottamuksellisesti eikä tietoja käytetä ohjelman ulkopuolisiin tarkoituksiin.

Mentoroitavien valinta

ProMentee-ohjelmaan valitaan noin 10 mentoroitavaa. Valintaan vaikuttavat eniten hakijan motivaatio ja sopivan mentorin löytyminen. Valintaprosessi on kolmivaiheinen. ProMentee-työryhmä käsittelee ensin kaikki hakemukset ja ohjaa kullekin mentorille useamman mentoroitavan hakemuksen. Mentorit ilmoittavat työryhmälle, ketä hakijoista he ensisijaisesti haluaisivat mentoroida ja lopuksi työryhmä vahvistaa valinnat.