Proviisoriyhdistyksen proviisoriopiskelijajäsenet ovat yhdistyksen täysivaltaisia jäseniä, ja heillä on yhtäläiset jäsenoikeudet ja -edut proviisorijäsenten kanssa.

Opiskelijan jäsenmaksu on 39 euroa vuodessa eli vain 3,25 €/kk, kuului työttömyyskassaan tai ei. Opiskelijajäsenet maksavat opiskelijan jäsenmaksua koko valmistumisvuoden ajan ja siirtyvät maksamaan kuukausittaisia jäsenmaksuja valmistumista seuraavan vuoden alusta.

Tutustu jäsenetuihin:
Jäsenedut proviisoriopiskelijoille vain 39 euroa vuodessa

Jäseneksi liittyminen

OLETKO KIINNOSTUNUT OPISKELIJAYHTEYSHENKILÖN TEHTÄVISTÄ?

Lisätietoja täältä >

Proviisoriyhdistys järjestää tapahtumia mm. aloittaville, harjoittelemaan lähteville ja valmistuville proviisoriopiskelijoille.

Tapahtumista ilmoitetaan Helsingin ja Kuopion yliopistojen ilmoitustauluilla sekä tällä sivulla.

Täysivaltaisena jäsenenä opiskelijat ovat oikeutettuja kaikkiin yhdistyksen tarjoamiin jäsenpalveluihin, kuten asianajajan konsultointiin työsuhdeasioissa, alennuksiin koulutuksista, FiMnet-palveluihin, yhdistyksen jäsenilleen tarjoamaan vapaa-ajan tapaturma- ja matkavakuutukseen ym. etuihin. Opiskelija voi hakea myös yhdistykseltä apurahaa ulkomailla suoritettavia pro gradu -erikoistyöopintoja varten.

Proviisoriopiskelijat ovat hyvin edustettuina yhdistyksessä: Proviisoriyhdistyksen vuoden 2015 hallituksen 8 varsinaisesta jäsenestä 3 oli proviisoriopiskelijoita ja vuonna 2016 vastaavasti 2 proviisoriopiskelijaa. Proviisoriopiskelijoita on myös mukana yhdistyksen valiokunnissa.

TULOSSA OLEVIA OPISKELIJOILLE SUUNNATTUJA TILAISUUKSIA:

Esimiesvalmennustilaisuudet valmistuville ja hiljattain valmistuneille proviisoriopiskelijoille loppukeväästä 2016 Helsingissä ja Kuopiossa.

Uusien opiskelijoiden tilaisuudet syksyllä 2016.

- Ekskursioita, tapahtumia ja pikkujoulut Helsingissä ja Kuopiossa opiskeleville. Viimeisimmäksi Room Escape; ongelmanratkaisukykyä ja tiimityötä kehittävä kokemus Helsingissä maaliskuussa.

Proviisoriyhdistyksen koulutuksia opiskelijahintaan:

- Proviisoripäivä

- Joka proviisorin talousseminaari

Proviisoriyhdistyksen opiskelijayhteyshenkilöt

Linkkejä farmasian opiskelijoiden järjestöjen nettisivuille:

YFK - Yliopiston farmasiakunta, Helsinki

Fortis, Kuopio