Proviisoriyhdistyksen proviisoriopiskelijajäsenet ovat yhdistyksen täysivaltaisia jäseniä, ja heillä on yhtäläiset jäsenoikeudet ja -edut proviisorijäsenten kanssa.

Opiskelijan jäsenmaksu on 29 euroa vuodessa eli vain 2,42 €/kk. Työttömyyskassaan kuuluvan opiskelijan jäsenmaksu on 59 euroa vuodessa eli vain 4,92€/kk. Opiskelijajäsenet maksavat opiskelijan jäsenmaksua koko valmistumisvuoden ajan ja siirtyvät maksamaan kuukausittaisia jäsenmaksuja valmistumista seuraavan vuoden alusta.

LIITY JÄSENEKSI

OPISKELIJATAPAHTUMIA JA -ETUJA:

Proviisoriyhdistys järjestää tapahtumia mm. aloittaville, harjoittelemaan lähteville ja valmistuville proviisoriopiskelijoille.

Järjestämme vuosittain mm.

- Esimiesvalmennustilaisuudet valmistuville ja hiljattain valmistuneille proviisoriopiskelijoille

- Syksyiset Uusien opiskelijoiden tilaisuudet Helsingissä ja Kuopiossa

- Ekskursioita, tapahtumia ja pikkujoulut Helsingissä ja Kuopiossa opiskeleville.

- Yhteistapahtumia ainejärjestöjen kanssa, joiden kautta opiskelijajäsenemme ovat päässeet mm. Viikkispeksiin ja katsomaan Jokerien jääkiekko-ottelua Helsingissä sekä boulderoimaan ja pelaamaan Kuplafutista Kuopiossa

Tapahtumista ilmoitetaan mm. Helsingin ja Itä-Suomen yliopistojen ilmoitustauluilla ja ainejärjestöjen sähköpostilistoilla, jäsenintrassamme, yhdistyksen omassa Facebook-yhteisössä. Saat myös tietoa tapahtumista ja opiskelijatoiminnasta opiskelijayhteyshenkilöiltä.

Täysivaltaisena jäsenenä opiskelijat ovat oikeutettuja kaikkiin yhdistyksen tarjoamiin jäsenpalveluihin, kuten asianajajan konsultointiin työsuhdeasioissa, alennuksiin koulutuksista, FiMnet-palveluihin, yhdistyksen jäsenilleen tarjoamaan matkustajavakuutukseen ym. etuihin. Opiskelija voi hakea myös yhdistykseltä apurahaa ulkomailla suoritettavia pro gradu -opintoja varten.

OLETKO KIINNOSTUNUT OSALLISTUMAAN AKTIIVISEMMIN OPISKELIJATOIMINTAAMME?

Proviisoriopiskelijat ovat hyvin edustettuina yhdistyksessä: Proviisoriyhdistyksen hallituksessa aktiivitoiminnassa on säännöllisesti mukana proviisoriopiskelijoita. Proviisoriopiskelijoita toimii myös yhdistyksen valiokunnissa ja työryhmissä. Oletko kiinnostunut ottamaan osaa opiskelijatoimintamme suunnitteluun ja kehittämiseen? Ota rohkeasti yhteyttä opiskelijayhteyshenkilöihin tai toimistolle, niin kerromme lisää.

Linkkejä farmasian opiskelijoiden järjestöjen nettisivuille:

YFK - Yliopiston farmasiakunta, Helsinki

Fortis, Kuopio