Proviisoripäivä 2017

Tule mukaan PROVIISORIPÄIVÄÄN la 18.3.2017 ja ota TULEVAISUUS HALTUUN

Proviisoripäivä on perinteinen proviisoreille suunnattu farmasian alan ajankohtaisia aiheita käsittelevä koulutuspäivä. Se on suurin proviisorien ja proviisoriopiskelijoiden oma täydennyskoulutuspäivä. Proviisoripäivä järjestettiin ensimmäisen kerran vuonna 1986. Proviisoripäivän aikana voi tutustua myös kattavaan lääkealan näyttelyyn.

Seuraava Proviisoripäivä järjestetään 18. maaliskuuta 2017 Helsingissä, Arcadassa (Jan-Magnus Janssonin aukio 1).

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Tutustu päivän osallistujavihkoon, joka sisältää mm. päivän luentotiivistelmät ja panelistiesittelyt:

Ilmoittaudu Proviisoripäivään 2017 >

Ilmoittautumiset:

Nyt lisäetuna 24.-28.2.2017 proviisorihintaiseen osallistumismaksuun halutessasi cocktail-tilaisuuteen osallistuminen päivän luento-ohjelman hinnalla (säästö 20 €).

Proviisoripäivän majoitustarjous Cumulus City Hakaniemessä. Pääset ratikalla suoraan keskustasta ja Arcadaan. Tarjous voimassa niin kauan kuin etuhintaisia huoneita on tarjolla tai 3.3. saakka.

Proviisoripäivän ohjelma (pdf) > päivitetty 16.3.2017

Proviisoriyhdistyksen tohtoriverkoston tapaaminen järjestetään iltapäivän kahvitauon (klo 15.45-16.30) yhteydessä. Vapaamuotoisen keskustelun ja verkostoitumisen ohella aiheena on apteekki- ja sairaalafarmasian erikoistumiskoulutusten opinnäytetyöt ja teollisuusfarmasian pro gradu -työt. Löytyisikö tohtoriverkostosta ohjaajia/tukea ja sopivia projekteja tai halua laajentaa omaa osaamista? Paikalla myös apteekki- ja sairaalafarmasian sekä teollisuusfarmasian edustajat.

Paikoituskartta

Osallistumismaksut

Osallistumismaksu kattaa koko seminaaripäivän luentomateriaalit (sähköisesti pdf-tiedostoina), aamu- ja iltapäiväkahvin sekä lounaan. Lisäksi Proviisoripäivän aikana on tuttuun tapaan mahdollista tutustua myös kattavaan lääkealan näyttelyyn. Illan cocktail-tilaisuuden musiikista vastaa suosittu Nitrodisco.

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistujalaskut lähetetään vasta Proviisoripäivän jälkeen ilmoittautumispäivänä voimassa olleen hintaluokan, mutta tapahtumapäivän jäsenolosuhteen mukaisesti. Mahdollinen ilmoittautumisen peruminen 28.2.2017 mennessä on maksuton, ja tapahtuu olemalla yhteydessä osoitteeseen toimisto(at)proviisoriyhdistys.net. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista joudumme veloittamaan toimistokuluina 20 euroa, ja 10.3.2017 tai myöhemmin tapahtuneista peruutuksista 100 % osallistujalaskun (ilman lääkärintodistusta).

Cocktail-tilaisuuteen erillinen osallistumismaksu, vain 20 EUR!

Proviisoriyhdistyksen proviisorijäsenet ja kannattaja-apteekkarit:

• early bird -hinta 20 ensimmäiselle, 39 EUR
  • 15.2.2017 asti: 69 EUR
  • 16.2.2017 alkaen: 99 EUR

Proviisoriyhdistyksen proviisoriopiskelijajäsenet:

• 29 EUR (early bird -hinta 20 ensimmäiselle 19 EUR)

Muut osallistujat:

• 31.1.2017 asti: 129 EUR