Ota yhteyttä

Voit ottaa yhteyttä oheisella lomakkeella. Mikäli haluat, että viestiisi vastataan, jätä nimesi ja puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi.

Jos yhteydenottosi koskee olosuhdemuutosta, jolla on vaikutusta jäsenmaksun suuruuteen, odotathan että saat viestiisi vastauksen ennen muuttuneen jäsenmaksun maksamista. Mikäli kyseessä on jäsenyyteen liittyvä asia (työttömyyskassaan liittyminen/eroaminen, eroilmoitus tai välitöntä apua vaativa asia), otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen toimisto(at)proviisoriyhdistys.net.

Yhteydenottoihin vastataan aina mahdollisimman nopeasti. Palautteesi on meille tärkeää!

Huomioithan, että heinä- ja joulukuun puoliväliin mennessä ilmoitetut muutokset ehditään huomioida ilmoitusta seuraavassa jäsenlaskutuksessa. Sen jälkeen tulleisiin ilmoituksiin reagoidaan sähköpostitse jäsenlaskujen postituksen jälkeen.

Jäsenpalvelut ovat suljettuna heinäkuun sekä joulun ja loppiaisen välisen ajan. Kiireellisissä asioissa ota silloin yhteyttä sähköpostitse (toimisto@proviisoriyhdistys.net). Paluuviestinä saat tarkemmat ohjeet ja yhteystiedot sulun ajalle.