Ota yhteyttä

Tiedoksi toimiston loma-aika: Toimiston väki lomailee heinäkuussa ja toimisto on kiinni ajalla 1.-31.7.2018. Palaamme yhteydenottoihin saapumisjärjestyksessä heti 1.8.2018 alkaen. Huomioittehan, että jäsenlaskuihin liittyvissä päivityksissä laskutukseen ehtii  22.7. mennessä tulleet päivitykset ja sen jälkeen tulleisiin reagoidaan sähköpostitse jäsenlaskujen postituksen jälkeen.
Kiitos huomiostanne! Aurinkoista kesän jatkoa toivottaa toimiston väki.

Voit ottaa yhteyttä oheisella lomakkeella. Mikäli haluat, että viestiisi vastataan, jätä nimesi ja puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi.

Jos yhteydenottosi koskee olosuhdemuutosta, jolla on vaikutusta jäsenmaksun suuruuteen, odotathan että saat viestiisi vastauksen ennen muuttuneen jäsenmaksun maksamista. Mikäli kyseessä on jäsenyyteen liittyvä asia (työttömyyskassaan liittyminen/eroaminen, eroilmoitus tai välitöntä apua vaativa asia), otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen toimisto(at)proviisoriyhdistys.net.

Yhteydenottoihin vastataan aina mahdollisimman nopeasti. Palautteesi on meille tärkeää!