Proviisorien oma yhdistys

Suomen Proviisoriyhdistys on Suomen suurin ja vanhin proviisorien ja proviisoriopiskelijoiden ammatillisia ja taloudellisia etuja ajava yhdistys. Proviisoriyhdistyksen visiona on yhdistää koko Suomen proviisorikunta. Yhdistyksen jäsenmäärä on perustamisestaan lähtien (vuodesta 1983) tasaisessa kasvussa ja aktiivisia jäseniä on noin 1100.

Proviisoriyhdistys tarjoaa jäsenilleen työttömyysturvan, ilmaiset neuvonta- ja asianajajapalvelut työsuhdeasioissa sekä taloudellista ja ammatillista edunvalvontaa. Yhdistys rakentaa ja ylläpitää korkeaa ammatti-identiteettiä ja yhteisöllisyyden tunnetta. Jäsenet saavat lisäksi kattavat FiMnet-palvelut, vapaa-ajan matkustaja- ja matkatavaraturvan, edullisia koulutuksia ja paljon muita etuja

Proviisoriyhdistyksen jäseneksi voivat liittyä kaikki proviisorin tutkinnon suorittaneet henkilöt ja proviisoriopiskelijat. Yhdistyksellä on myös apteekkarikunnasta laaja kannattajajäsenjoukko. Myös eläkeläisproviisorin tai -apteekkarin on mahdollista liittyä yhdistyksen kannattajajäseneksi.

Tietoa jäsenmaksuista on täällä.