Blogit edustavat kirjoittajansa näkemyksiä eivätkä näin ollen kuvaa yhdistyksen virallista kantaa.

Hallituksen kokousblogi kesäkuu 2021

Proviisoriyhdistyksen uusi sähköinen esite on valmistunut! Esitteessä kuvataan yhdistyksen tärkeimmät jäsenedut ja toiminnan osa-alueet helpossa ja visuaalisessa muodossa. Kuvake siihen löytyy nyt myös nettisivujemme alalaidasta. Esitteestä painetaan myös paperiversio mm. opiskelijatapahtumissa jaettavaksi. Kiitos JS Suomi Oy:lle hyvin sujuneesta yhteistyöstä ja hauskasta valokuvaus- ja videosessiosta!

Kesäkuun kokous on perinteisesti päättänyt hallituksen kevätkauden ennen kokoustaukoa. Vaikka jäsentapahtumia ei kesäkuussa ollut, oli käsiteltäviä asioita runsaasti jotta hallituksen toiminta pääsee jatkumaan jouhevasti heti heinäkuun jälkeen.

Valiokuntien ja työryhmien osalta kokouksessa käytiin läpi etenkin opiskelijavaliokunnan tilannetta. Opiskelijat ovat yhdistyksen merkittävä jäsenryhmä, ja syyslukukauden ensimmäiset kuukauden ovatkin tärkeää aikaa mm. jäsenrekrytoinnin osalta. Tahtotila on, että tutut infoständit ja aulapäivystykset voidaan toteuttaa kampuksilla normaaliin tapaan. Koulutusvaliokunnan opiskelijayhdyshenkilöillä on tässä vastuullinen rooli. Proviisorikoulutus alkaa nyt myös Åbo Akademissa, jonne yhdistys on saanut luotua myös hyvät kontaktit (ja onpahan hallituksessa yksi sieltä valmistunut). Myös opiskelijoille suunnatut Toiminnalla tutuksi -tapahtumat pyritään järjestämään normaalisti.

Hallituksen kokouksessa keskusteltiin myös syyskuisen Tulevaisuutta rakentamassa -tapahtuman teemoista. Tänä vuonna keskusteluun nostetaan lääkealan ympäristönäkökulmat ja kestävä kehitys. Eli kaikki Proviisoriyhdistyksen jäsenet: tervetuloa Tuohilammelle! Tapahtumalla on jo pitkät perinteet, ja virallisen osuuden lisäksi (joka sekin on hyvin vapaamuotoinen), on Tuohilammella tarjolla myös hyvää ruokaa ja hauskaa yhdessäoloa!

Blogitekstin kirjoitti Antti Raimas, hallituksen puheenjohtaja

Käyttäjän Ylläpito kuva