Farmasian ammattilainen terveystiedon välittäjänä SOME:ssa - livewebinaari ke 21.10. klo 17.30 alkaen

Miten farmasian ammattilainen menestyy somessa ja kannattaako siellä ylipäänsä olla?

Verkossa törmää usein terveysväitteisiin ja lääkehoitoihin liittyviin uskomuksiin, joiden todenperäisyys herättää terveydenhuollon ammattilaisessa epäilystä. Pahimmillaan väärä tieto voi johtaa epäilyttäviin hoitovalintoihin tai tahalliseen hoitamatta jättämiseen.

Mitä farmasian ammattilainen voi tehdä? Mikä on ammattilaisen vastuu oikeasta terveysviestinnästä?

Puidaan aihetta yhdessä Proviisoriyhdistyksen jäsenille tarkoitetussa livewebinaarissa Farmasian ammattilainen terveystiedon välittäjänä sosiaalisessa mediassa 21.10.2020 klo 17.30 alkaen.

Huom! Tapahtumalla on ollut nettisivuillamme virheellinen päivämäärä. Oikea päivämäärä on 21.10.2020.

17.30 Tervetuloa – Proviisoriyhdistys &Teva
17.45  Yritysnäkökulma – Terveysviestintä sosiaalisen median kanavissa Tevalla, Teva Finland Oy
18.00  Farmasian ammattilainen luotettavan terveysviestin lähettiläänä sosiaalisessa mediassa
           Mika Wallin Proviisori ja yrittäjä, Profarmasia
19.00  Q & A

Tilaisuus päättyy kysymysten jälkeen, viimeistään klo 19.30.

Livewebinaariin pääset osallistumaan kätevästi omalta kotikoneeltasi.

Ilmoittaudu mukaan 16.10. mennessä sähköpostista ja OmaProsta (Tapahtumakalenteri) löytyvän linkin kautta.

Webinaarin puhuja proviisori Mika Wallin on kokenut lääkeasiantuntija, joka on ratkonut ihmisten lääkitykseen liittyviä ongelmia apteekeissa noin 20 vuoden ajan. Lisäksi hän on levittänyt tutkimukseen perustuvaa lääketietoa ihmisille sosiaalisessa mediassa ja erilaisissa koulutustilaisuuksissa.

Tervetuloa mukaan!
Teva-tiimi & Proviisoriyhdistys