Nuoren proviisorin esimiesvalmennus 2021

Sinä valmistumisen kynnyksellä oleva proviisoriopiskelija tai hiljattain valmistunut proviisori, tervetuloa jokavuotiseen Nuoren proviisorin esimiesvalmennukseen!

Esimiesvalmennus on osallistava ja käytännönläheinen koulutus, jossa pohditaan esimiesviestinnän roolia johtamisen ytimessä. Valmennus toteutetaan tänä keväänä webinaarina. Kouluttautumisen lisäksi osallistujilla on mahdollisuus noutaa kotiinsa esivalmisteltu 3 ruokalajin illallinen ja nauttia maittavasta ruuasta koulutuksen yhteydessä!

Valmennuksen tavoite on kuvata uudelle esimiehelle viestinnän merkitystä osana esimiestyön vastuualueita ja antaa käytännön työkaluja esimiesviestinnän onnistuneeseen toteutukseen. Tämän lisäksi valmennuksessa käsitellään palautteenantoa käytännön esimiesviestinnän osana, niin teorian kuin käytännön näkökulmien kautta. Valmennuksessa hyödynnetään pienimuotoisia, vuorovaikutteisia harjoituksia.

Illan menut ja nouto-ohjeet ovat ilmoittautumislomakkeella.

SIIS:

Mitä: Suomen Proviisoriyhdistyksen ja Oriolan järjestämä Nuoren proviisorin esimiesvalmennus
Missä: kotona etäyhteyden välityksellä
Milloin: ti 4.5. klo 17.00-19.30
Kenelle: Proviisoriopiskelijoille ja hiljattain valmistuneille proviisoreille

OHJELMA

17.00 Tervetuloa
17.05 Yhteistyökumppani Farentan puheenvuoro illan teemaan liittyen
17.30 Esimiesviestintä johtamisen ytimessä (Heidi Kempas, Oriola HR)
18.30 Tauko 15 min
19.30 Webinaari päättyy

Ilmoittaudu esimiesvalmennukseen! Ilmoittautuminen on auki 29.4. asti. Tilaisuuteen otetaan enintään 25 osallistujaa Helsingistä ja 25 Kuopiosta. Tilaisuuden täyttymisestä ilmoitetaan ilmoittautumislomakkeella.

Huom! Tilaisuus on tarkoitettu ensisijaisesti opintonsa päättäville tai hiljattain valmistuneille, ensimmäistä kertaa esimiesvalmennukseen osallistuville. Pidätämme oikeuden asettaa heidät ilmoittautumisessa etusijalle.

Koulutukseen voivat osallistua vain Proviisoriyhdistyksen jäsenet. Jos et vielä kuulu yhdistykseen, voit halutessasi liittyä jäseneksi vielä ennen tilaisuutta osoitteessa https://www.proviisoriyhdistys.net/jasenhakemus

20.4.2021/EV

Ajankohta: