Nuoren proviisorin Esimiesvalmennus, Espoo

Aika: ma 7.5.2018. klo 17.30-21.00

Paikka: GSK, Piispansilta 9 A , 4. kerros, Iso Omena, Matinkylä, Espoo

Ilmoittautumiset 2.5. mennessä täällä >>

Nykyisille ja tuleville nuorille proviisoreille, jotka ovat Proviisoriyhdistyksen jäseniä. Voit olla hiljattain valmistunut proviisori tai valmistumisen kynnyksellä oleva proviisoriopiskeljia. Voit olla osallistunut vastaavaan tilaisuuteen jo viime vuonna. Mukaan mahtuu korkeintaan 30 osallistujaa.

Esimiesvalmennus on osallistava ja käytännönläheinen. Valmentajan osuus pitää sisällään luentoa ja pohdintatehtäviä.
Kouluttaja: johdon työnohjaaja, työyhteisö- ja esimiesvalmentaja, Anne Merikoski, Luotain Consulting oy

Illan ohjelma

17.30 Tervetuloa, tilaisuuden yhteistyökumppani GSK:n tervehdys
18.00 Valmentavasta johtamisesta eväitä esimiestyöhön, Anne Merikoski, Luotain Consulting oy

• Kuinka valmentava johtajuus voi tukea uutta esimiestä esimiestyön haltuunotossa
  • Kuinka kehittyä valmentavaksi esimieheksi
  • Kuinka johdat ihmisiä valmentavalla otteella

20.00 Suomen Proviisoriyhdistyksen tervehdys ja proviisoripinssien jako
20.15 kuohuviiniä, fingerfood-iltapalaa ja seurustelua
21.00 Tilaisuus päättyy

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä GSK Finlandin kanssa.

Ilmoittautumiset 27.4. mennessä täällä >>

Annella on vahva kokemus johtajuuden ja esimiestyön kehittämisestä ja tukemisesta, osaamisen kehittämisestä ja kouluttamisesta, muutosjohtamisesta sekä organisaation, työyhteisön ja työhyvinvoinnin kehittämisestä. Anne tuntee myös apteekkialaa valmentajan roolista käsin.

Anne on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri ja opiskellut myös työhyvinvointivalmentajaksi. Parhaillaan Anne kouluttautuu johdon työnohjaajaksi ja työn alla on myös valmentavaan johtajuuteen ja sen kehittämiseen liittyvä väitöskirja. Anne on toiminut aikaisemmalla työurallaan (15 vuotta) monipuolisissa HR-tehtävissä erityisesti johtamisen kehittämisen tehtävissä sekä teollisuudessa että media-alalla. Anne on toiminut myös uravalmentajana ja tukenut työnhaussa olevia henkilöitä uuden työuran löytämisessä.

”Sydäntäni lähellä ovat esimiestyön ja johtajuuden kehittäminen sekä työhyvinvointiin liittyvät teemat. Työskentelen ratkaisukeskeisellä ja osallistavalla otteella. Uskon, että hyvällä esimiestyöllä ja valmentavalla johtamisotteella voidaan parantaa yksilöiden työhyvinvointia ja sen kautta työn tuottavuutta ja tuloksellisuutta.”

päivitetty 13.4.2018/hk

Ajankohta: