Ura sairaala-apteekissa -webinaari

Ohjelmassa eri sairaala-apteekeissa työskentelevät proviisorit kertovat työstään 20 minuutin puheenvuoroissa. Webinaarissa esitellään sairaala-apteekkarin sekä lääkeinformaatioproviisorin tehtävät ja kuullaan uuden sairaalan rakentamisesta ja proviisorin roolista turvallisen lääkehoitoprosessin rakentamisessa. Ohjelmassa on varattu aikaa myös keskustelulle ja kysymyksille. Webinaari julkaistaan myöhemmin jäsenintra OmaProssa.

Webinaari järjestetään Teams-etäyhteydellä ti 17.5. klo 18 alkaen. Linkki etäyhteyteen lähetetään ilmoittautuneille ma 16.5.

18.00 Alkusanat
18.05 Jouni Ahonen, KYS, Sairaala-apteekkarin tehtävät
18.30 Ilona Niittynen, HUS, Lääkeinformaatioproviisorin tehtävät
19.00 Katja Knuuti, OYS, Uuden sairaalan rakentaminen, proviisorin rooli turvallisen lääkehoitoprosessin rakentamisessa
19.30 Yhteenveto ja keskustelu

Webinaari päättyy kysymysten ja keskustelun jälkeen viimeistään klo 20.

Ilmoittaudu webinaariin su 15.5. mennessä saadaksesi linkin etäyhteyteen.

Maksuton webinaari on tarkoitettu ainoastaan Suomen Proviisoriyhdistyksen jäsenille.

Muokattu 30.3.2022: Webinaarin ajankohta oli aluksi 6.4. mutta se siirrettiin myöhempään ajankohtaan.

Ajankohta:
17.05.2022 18:00