Apteekin henkilöstöjohtaminen - seminaaripäivä proviisoreille

Vihdoin aika lähikoulutuksille ja verkostoitumiselle!

Proviisoriyhdistys järjestää uudentyyppisen apteekkien henkilöstöjohtamisen päiväkoulutuksen Kuopiossa ti 13.9. Seminaari järjestetään viihtyisän Lapland Hotelsin koulutustiloissa Kuopion matkakeskuksen vieressä.

Koulutus on suunnattu apteekeissa työskenteleville proviisoreille. Se sopii niin uransa alussa oleville proviisoreille ja proviisoriopiskelijoille kuin kokeneemmillekin konkareille sekä muille henkilöstöjohtamisesta kiinnostuneille. Koulutuksessa perehdytään henkilöstöjohtamiseen eri näkökulmista ja käydään läpi työkaluja työnjohtamiseen.

Toivomme tapahtumaan runsasta osaanottoa. Koulutus tullaan jatkossa järjestämään säännöllisenä alueellisena lähitapahtumana mahdollisuuksien mukaan.

7.30 Aamiainen tarjolla
9.15 Tervetuliaissanat, Suomen Proviisoriyhdistys
9.30 Työnjohtaminen apteekissa työehtosopimusten ja lainsäädännön näkökulmasta
Kirsi Mäkinen, toimitusjohtaja, Apta
11.00 Lounas
12.00 Proviisorista apteekkariksi – mitä erityisesti on otettava huomioon
Kirsi Mäkinen, toimitusjohtaja, Apta
13.00 Esihenkilönä apteekissa – riitaisa työilmapiiri ja konfliktien hallinta osa 1
Tanja Kortelainen, johtava proviisori, Nummelan apteekki
13.45 Iltapäiväkahvi
14.15 Esihenkilönä apteekissa – riitaisa työilmapiiri ja konfliktien hallinta osa 2
Tanja Kortelainen, johtava proviisori, Nummelan apteekki
15.00 Apteekkijärjestelmän sekä digiympäristön mittarit ja luvut hyötykäyttöön
Joosep Kalamägi, proviisori, Haka apteekki
16.00 Seminaarin päätös

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.

Osallistumismaksu

Koulutuksen Early Bird -hinta on 35 € yhdistyksen jäsenille ja 100 € muille osallistujille. Early Bird -hinta on voimassa 28.8. asti. Osallistumismaksu sisältää koulutuksellisen sisällön lisäksi aamiaisen, lounaan ja iltapäiväkahvin.

Myöhäisille ilmoittautujille (29.8.–4.9.) koulutuksen hinta jäsenille on 70 € ja muille osallistujille 200 €.

Maksutiedot välitetään ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköposti- tai verkkolaskutusosoitteeseen. Osallistujalaskutus perustuu seminaaripäivän jäsenolosuhteeseen.

Tarvitsetko majoituksen?

Yhdistys on neuvotellut Lapland Hotelsissa edullisemmat huonevarauksen hinnat majoitusta tarvitseville. Yhden hengen huoneen hinta on 116 €/vrk ja huone kahdelle 136 €/vrk. Tarjoushintaisia huoneita on rajoitetusti, joten toimi nopeasti, jos tarvitset majoitusta. Tarjoushinta on voimassa 22.8. asti. Ilmoittautumisen vahvistusviestissä saat varauskoodin, jolla voit varata huoneen tarjoushintaan itsenäisesti.

Saapuminen

Kuopioon pääsee julkista liikennettä käyttäen läheltä ja kaukaa. Jos kuitenkin päätät saapua omalla autolla, voit tarjota kyytiä muille osallistujille OmaProsta löytyvällä kimppakyytilistalla. Jos olet kyytiä vailla, voit myös ilmoittautua listalle.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen on auki su 4.9. asti. Paikkoja koulutukseen on rajoitetusti vain 35 ensimmäiselle ilmoittautujalle. Osoitteeseen toimisto@proviisoriyhdistys.net voi välittää muutostietoja koskien ilmoittautumista. Maksuton peruuttaminen on mahdollista su 28.8. asti, jonka jälkeen ilmoittautuminen on sitova. Maksuohjeet lähetetään ilmoittautumislomakkeella antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Seminaarin yhteistyökumppaneina toimivat Apta ja Pharmadata. Kiitos yhteistyöstä!

Tervetuloa kouluttautumaan!

Apteekkien henkilöstöjohtaminen – seminaaripäivä proviisoreille