Apteekin henkilöstöjohtamisen koulutus Tampereella

Henkilöstöjohtamisen koulutus Tampereella

Proviisoriyhdistys järjestää apteekin henkilöstöjohtamisen koulutuspäivän Tampereella keskiviikkona 19.4.2023. Seminaari järjestetään viihtyisän Lapland Hotels Tampereen koulutustiloissa Tampereen rautatieaseman läheisyydessä.

Koulutus on suunnattu apteekeissa työskenteleville proviisoreille. Se sopii niin uransa alussa oleville proviisoreille ja proviisoriopiskelijoille kuin kokeneemmille konkareille sekä muille henkilöstöjohtamisesta kiinnostuneille. Koulutuksessa perehdytään henkilöstöjohtamiseen eri näkökulmista ja käydään läpi työkaluja työnjohtamiseen.

8.45  alkaen aamiaista tarjolla
9.15 Tervetuliaissanat, Suomen Proviisoriyhdistys
9.25 Työnjohtaminen apteekissa työehtosopimusten ja lainsäädännön näkökulmasta
Kirsi Mäkinen, toimitusjohtaja, Apta
11.00 Lounas
12.00 Proviisorista apteekkariksi – mitä erityisesti on otettava huomioon
Kirsi Mäkinen, toimitusjohtaja, Apta
13.00 Esihenkilönä apteekissa – miten kasvattaa ja ylläpitää työmotivaatiota sekä työn veto- ja pitovoimaa
apteekkari Leena Astala, lähiesimies Eija Granfors, koulutusproviisori Anniina Vanhanen,
Porin Asema-apteekki, Itä-Porin apteekki
13.45 Iltapäiväkahvi
14.15 Esihenkilönä apteekissa – johtamistaitojen vaikutukset työhyvinvointiin
Porin Asema-apteekki, Itä-Porin apteekki
15.00 Apteekkijärjestelmän sekä digiympäristön mittarit ja luvut hyötykäyttöön
Joosep Kalamägi, proviisori, Haka apteekki
16.00 Seminaarin päätös

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.

Osallistumismaksu

Proviisoriyhdistyksen jäsenet 80 €, muut kuin jäsenet 160 €. Osallistumismaksu sisältää päivän luennot, luentomateriaalit (sähköisesti) sekä aamiaisen, lounaan ja iltapäiväkahvin.

Tarvitsetko majoituksen?

Yhdistys on neuvotellut Lapland Hotel Tampereen kanssa edullisemmat huonevarauksen hinnat majoitusta tarvitseville. Yhden hengen huoneen hinta on 142 €/vrk ja huone kahdelle 162 €/vrk. Ilmoittautumisen vahvistusviestissä saa varauskoodin, jolla voi varata huoneen tarjoushintaan itsenäisesti.

Saapuminen

Tampereelle pääsee julkista liikennettä käyttäen läheltä ja kaukaa. Jos kuitenkin päätät saapua omalla autolla, voit tarjota kyytiä muille osallistujille OmaProsta löytyvällä kimppakyytilistalla. Jos olet kyytiä vailla, voit myös ilmoittautua listalle.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen on koulutukseen on päättynyt 4.4.2023.

Koulutuksen yhteistyökumppaneina toimivat Apta, Porin Asema-apteekki ja Pharmadata. Kiitos yhteistyöstä!

Ajankohta:
19.04.2023 08:45 - 16:00