Hallituksen kokousblogi: kesäkuu 2023

Suomen Proviisoriyhdistyksen vuoden 6. hallituksen kokous pidettiin 6.6. yhdistyksen toimistolla ja etäyhteyksin. Esityslistalla oli mm. seuraavia aiheita:

Toimintasuunnitelma ja jäsenasiat

Kokouksessa otettiin katsaus tämän vuoden toimintasuunnitelmaan. Keskusteltiin suunnitelman toteutumisesta ja tulevasta suunnitelman seurannasta. Todettiin tämänhetkinen jäsenmaksutilanne ja käsiteltiin hallituksen tietoon tuodut jäsenasiat.

Tapahtumat

Tulevista tapahtumista tapetilla oli syyskuussa järjestettävät Tulevaisuutta rakentamassa -tapahtuma Tuohilammella (1.-2.9.) sekä Talouskiertue (7.9.), joka järjestetään tällä kertaa Lahdessa. Jos esimerkiksi apteekkikaupat kiinnostavat, kannattaa mukaan ilmoittautua! Ilmoittautuminen molempiin tapahtumiin on jo auki.

Opiskelijat

Opiskelijavaliokunnan osalta todettiin, että yhdistyksen terveisiä päästään tulevanakin syksynä lukemaan fuksioppaissa ja tulossa ovat myös perinteiset Toiminnalla tutuksi -illat.

Hallituksen puolesta toivotan mukavaa kesää kaikille!

Henri Sormunen, hallituksen 2. varapuheenjohtaja

Käyttäjän Ylläpito kuva