Talouskiertue

Proviisoriyhdistyksen talouskiertue on proviisoreille suunnattu koulutus käytännön apteekkitalouteen. Koulutus sisältää sekä teoriaa että käytännönläheistä tarkastelua ja työkaluja oman työpaikan talouden seuraamiseen ja suunnitteluun sekä valmistaa proviisoria apteekkihakuvaiheeseen. Aamupäivällä koulutuksessa käsitellään talouden perusteita ja perehdytään tuloslaskelmaan, taseeseen ja yrityksen tunnuslukuihin. Iltapäivällä koulutuksessa syvennytään apteekkialan talouden suunnitteluun, hallintaan ja seuraamiseen mm. esimerkkiapteekkien tuloslaskelmia ja tapauksia tarkastelemalla.

Talouskiertue on järjestetty vuodesta 2014 lähtien järjestyksessään Oulussa, Kuopiossa, Joensuussa, Vaasassa, Tampereella, Turussa, Lahdessa, Porissa, Lappeenrannassa, Kajaanissa, Jyväskylässä, Porvoossa, Seinäjoella ja Lahdessa. Valtaosa koulutuksen osallistujista suosittelee koulutusta kollegalleen (koulutuksen palautekysely).

Talouskiertue

Seuraava koulutus

Seuraava koulutus järjestetään syksyllä 2024. Anna ehdotus koulutuspaikasta toimistolle

Viimeisin koulutus

Tiistai 13.2.2024 – Kuopio, Lapland Hotels (Puijonkatu 32)

Alustava ohjelma

8.15  alkaen aamukahvit ja ilmoittautuminen
8.30 Tervetuliaissanat, Suomen Proviisoriyhdistys
8.40 Apteekkitalouden perusteet
Helena Stewart, Talenom Oy
10.45 Apteekin maksuliikenne ja rahoitus
11.00 Lounas
12.00 Apteekin tulos, talouden seuranta ja tulokseen vaikuttaminen
Risto Holma, apteekkari, MBA, Lauttiksen apteekki, Helsinki
14.00 Iltapäiväkahvit
14.20 Päivittäinen apteekkitalous - kuinka seurata apteekin päivittäistä taloutta
Harri Masko, Receptum
15.20 Apteekkiluvan hakeminen ja apteekkikaupat
Risto Holma, apteekkari, MBA, Lauttiksen apteekki, Helsinki
16.30 Päätös

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.

Osallistumismaksu

Proviisoriyhdistyksen jäsenet 100 €*, muut kuin jäsenet 160 €. Kannattajajäsenet voivat osallistua tai tarjota koulutuksen apteekkinsa henkilökunnalle jäsenhintaan.

*) Proviisoriyhdistyksen työryhmien, valiokuntien ja toimikuntien jäsenet ja mentorointiin osallistuvat -15 % jäsenen osallistujahinnasta.

Osallistumismaksu sisältää päivän luennot, luentomateriaalit (sähköisesti), aamu- ja iltapäiväkahvin sekä lounaan.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen ei ole käynnissä.

Paikkoja koulutukseen on rajallisesti. Ilmoittautuminen päättyy 14 vuorokautta ennen tapahtumaa tai koulutuksen tultua täyteen.

Ilmoittautumisehdot ja laskutus

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistujalasku välitetään ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköposti- tai verkkolaskutusosoitteeseen. Osallistujalaskutus perustuu koulutuspäivän jäsenolosuhteeseen.

Mahdolliset peruutukset tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen toimisto(at)proviisoriyhdistys.net. 14–7 päivää ennen koulutusta tulleista peruutuksista peritään 50 % päivän osallistujamaksusta ilman sairauslomatodistusta. Alle seitsämän päivää ennen koulutusta tulleista peruutuksista peritään 100 % päivän osallistujamaksusta ilman sairauslomatodistusta.

Tapahtumien ja tilausten tietosuojaseloste