Ehdota opintopalkinnon saajaa

Ehdota opintopalkinnon saajia tai ilmoita itsesi!

Suomen Proviisoriyhdistys palkitsee aktiivisen ja opinnoissa menestyneen opiskelijan.

Oletko vuonna 2020 valmistunut proviisori tai pian valmistumassa oleva tuleva proviisori? Oletko opintojesi aikana ollut aktiivisesti mukana Proviisoriyhdistyksen toiminnassa tai muuten aktiivinen järjestötoimija esimerkiksi YFK:ssa tai Fortiksessa? Täyttääkö pro gradu -tutkielmasi kiitettävän arvosanan kriteerit tai onko tutkielmasi jollain muulla tapaa erinomainen?

Suomen Proviisoriyhdistys julistaa haettavaksi kaksi 200 euron arvoista opintopalkintoa. Ehdotusaika päättyy 31.1.2021. Palkinnot jaetaan erikseen sekä Kuopiosta että Helsingistä vuoden 2020 aikana valmistuneille tai pian valmistumassa oleville proviisoreille. Voit esittää ehdokasta palkinnon saajaksi tai ilmoittaa itsesi tällä lomakkeella.

Yhdistys haluaa palkinnolla kiittää proviisoriopiskelijoita aktiivisesta osallistumisesta järjestötoimintaan sekä panoksesta farmasian alan tutkimuksen edistämisessä. Opintopalkinnon saajat valitsee Proviisoriyhdistyksen hallitus yhdistyksen opiskelijavaliokunnan esityksestä. Opintopalkinnon saajat julkaistaan ehdotusajan päätyttyä.