Haavanhoitokoulutus opiskelijoille

Tervetuloa haavanhoitokoulutukseen!

Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi Proviisoriyhdistyksen, Oriolan ja Mölnlycken järjestämään haavanhoitokoulutukseen keskiviikkona 8.2.2023 klo 17.00 alkaen. Koulutuksessa kuulet tärkeää perustietoa haavanhoidosta ja siihen vaikuttavista tekijöistä. Lisäksi koulutuksessa tutustutaan haavanhoitotuotteisiin, ja kartutetaan tietoa ja kokemusta oikean haavatuotteen valintaan asiakkaalle. Koulutuksessa pyritään antamaan vastauksia moneen tyypilliseen arkipäivän ongelmaan - niin helppoihin kuin myös vaikeampiin. Koulutus järjestetään paikan päällä Oriolan tiloissa Espoossa.

Kouluttajana toimii Mölnlycke Health Care:n haavahoidon aluepäällikkö ja sairaanhoitaja Jonna Heiskanen. Jonnalla on haavanhoidon erityispätevyys ja hänellä on runsaasti kokemusta käytännön haavanhoidosta tuotetuntemuksen lisäksi. Voit lähettää Jonnalle etukäteen kysymyksiä ilmoittautumisesi yhteydessä.

Ohjelma:

Klo 17:00        Tervetuloa! Tiesitkö tämän Oriolasta?
                         Asiantuntijaluento haavanhoidosta, Jonna Heiskanen, SH, asiakkuuspäällikkö, Mölnlycke Health Care
Klo 18:45        Tuotteisiin tutustumista ja ruokailua

Ilmoittaudu koulutukseen

Sitova ilmoittautuminen tilaisuuteen viimeistään ke 25.1.2023.

Kouluttautumaan teidät kutsuvat:

Oriolan tiimi