Helsingin opiskelijapikkujoulut 2017

Suomen Proviisoriyhdistys ry järjestää jäsenilleen perinteisen pikkujoulutapahtuman yhteistyössä
Vermanin kanssa. Tänä vuonna ohjelmaan sisältyy Sveitsistä Suomeen rantautunut
kaupunkiseikkailu   , hyvää ruokaa, saunomista, verratonta kollegaseuraa unohtamatta! Kaiva siis tonttulakkisi naftaliinista ja valmistaudu!

Päivä alkaa tänä vuonna jo klo 16:00-16:30, jolloin jaamme ryhmät Foxtrailia varten ja ensimmäiset ryhmät lähtevät liikkeelle heti kun mahdollista. Tapaamispaikkana on rautatieaseman sisällä olevan Burger Kingin pääovi, sillä molemmat reitit alkavat ja päättyvät sinne.  Foxtrail kestää noin 2-3 tuntia, josta ilta jatkuu Käärmeenpesällä (os. Sörnäisten rantatie 33, 4. krs), jossa ohjelmassa on ruokaa, juomaa ja herkkuja sekä Vermanin puheenvuoro ja sauna. Huomaathan, että voit myös halutessasi ilmoittautua pelkästään iltaosuuteen Käärmeenpesälle, mikäli olet estynyt osallistumasta Foxtrailiin.

Tervetuloa mukaan, vietetään yhdessä mukava ilta! Huomaathan, että tilaisuus on tarkoitettu Proviisoriyhdistyksen opiskelijajäsenille.
Jos et vielä ole jäsen, voit halutessasi liittyä Proviisoriyhdistyksen jäseneksi tapahtumailtaan mennessä. Jäsenhakemuksen voit täyttää verkkosivuillamme sähköisesti osoitteessa www.proviisoriyhdistys.net -> Liity jäseneksi.

MITÄ? Suomen Proviisoriyhdistys ry:n opiskelijapikkujoulut jäsenille
MISSÄ? Helsingin keskusta & Käärmeenpesä
TAPAAMISAIKA JA PAIKKA? to 2.11.2017 rautatieaseman sisällä olevan Burger Kingin pääovi klo 16:00. Jos et pääse paikalle heti klo 16.00, olethan yhteydessä tapahtumakoordinaattori, opiskelijavastaava Sandra Kontolaan. Yhteystiedot löytyvät ilmoittautumisvahvistuksesta.
MITÄ MUKAAN? Hyvät kengät ja säähän sopiva varustus (kävelyä 4km), tonttulakki (Jos Sinulta uupuu oma, muutamia löytyy myös yhdistyksen puolesta ;D ), saunavarustus
MIKSI? laatuaikaa, uusia kavereita, mielenkiintoinen uutuus Foxtrail, hyvää ruokaa, sauna.. Tarvitseeko tätä edes perustella?

ILMOITTAUTUMISET ​tästä linkistä to 19.10. klo 15 alkaen. Mukaan mahtuu 30 nopeinta ilmoittautujaa, ja infoamme mahdollisia varasijoille jääneitä erikseen.

Ajankohta:
02.11.2017 16:00