Helsingin opiskelijapikkujoulut 2018

Proviisoriopiskelijajäsentemme pikkujoulutilaisuus Helsingissä järjestetään to 29.11.2018.

Suomen Proviisoriyhdistys ry järjestää opiskelijajäsenilleen jälleen perinteisen pikkujoulutapahtuman yhteistyössä Vermanin kanssa.
Tänä vuonna ohjelmaan sisältyy pakohuonepeliä, hyvää ruokaa ja saunomista, verratonta kollegaseuraa unohtamatta! Kaiva siis jälleen tonttulakkisi varastojesi kätköistä ja valmistaudu!

Kokoontuminen iltaan tapahtuu klo 17.15 mennessä Game Over Escape Roomissa Vallilassa, jolloin jaamme ryhmät pakohuoneita varten ja otamme vastaan kaiken ohjeistuksen, joka voisi auttaa meitä selviytymään tulevasta 60 minuutista. Pakohuonepelin jälkeen ilta jatkuu klo 19.00 alkaen viime vuoden tapaan Käärmeenpesällä (os. Sörnäisten rantatie 33, 4. krs), jossa ohjelmassa on illallinen, juomaa ja herkkuja sekä Vermanin puheenvuoro ja sauna.

Tervetuloa mukaan, vietetään yhdessä mukava ilta! Mikäli pakohuonepelit eivät kutsu Sinua tai et ennätä muutoin mukaan, voit myös osallistua pelkästään klo 19.00 Käärmeenpesän jatko-osuuteen. Tämä ilmoitetaan erikseen ilmoittautumisen yhteydessä.

Huomaathan, että tilaisuus on tarkoitettu Proviisoriyhdistyksen opiskelijajäsenille. Jos et vielä ole jäsen, voit liittyä Proviisoriyhdistyksen jäseneksi ma 19.11. mennessä. Jäsenhakemuksen voit täyttää verkkosivuillamme sähköisesti osoitteessa www.proviisoriyhdistys.net -> Liity jäseneksi.

MITÄ? Suomen Proviisoriyhdistys ry:n opiskelijapikkujoulut jäsenilleen
MISSÄ? Game Over Escape Room Mäkelänkadulla & Käärmeenpesällä
TAPAAMISAIKA JA PAIKKA? to 29.11.2018  klo 17.15 mennessä Game Over Escape Room os. os. Mäkelänkatu 54A
MITÄ MUKAAN? Opiskelijakortti pakohuoneita varten, tonttulakki, saunavarustus
MIKSI? laatuaikaa, uusia tuttavuuksia kenties, hyvää ruokaa, sauna.. Tarvitseeko tätä edes perustella?

ILMOITTAUTUMISET

ma 5.11.2018 klo 8.00 alkaen >>

Huom! Mukaan mahtuu 25 nopeinta ilmoittautujaa ja huomioimme ilmoittautumismäärässä lisäksi 5 varasijoille pääsevää. Infoamme mahdollisia varasijoille jääneitä erikseen.

Ilmoittautuminen päättyy 14.11. tai, kun paikat täyttyvät. Huomaathan, että tapahtuma on Sinulle osallistumismaksuton ja ilmoittautuminen on sitova.

2.11.18 /HK

Ajankohta: