Juhlakiertue Turussa

Suomen Proviisoriyhdistys täyttää 40 vuotta!

Merkkivuotta juhliaksemme, lähdemme juhlakiertueelle tutustumaan maamme paikallisiin proviisorikerhoihin ja proviisoreihin.
Kiertueen toinen pysähdys on Turussa ja tilaisuuteen tervetulleita ovat kaikki proviisorit ja proviisoriopiskelijat läheltä ja kaukaa.

Tervetuloa viettämään kanssamme iltaa Åbo Akademin farmasian yksikössä!

Aika ja paikka

Tiistai 16.5.2023 klo 18–20
Biocity (3 krs.), Tykistökatu 6A, Turku

Ohjelma

Illan aikana Åbo Akademin uudesta proviisorin koulutusohjelmasta vastaava vanhempi yliopistonlehtori Anne Filppula kertoo teille syksyllä 2021 aloitetusta opinto-ohjelmasta sekä ÅA:n farmasian yksikön tutkimuksesta (www.pharmscilab.fi).

Tapahtumassa saatte myös mahdollisuuden tutustua Proteamin toimintaan. Proteam on kotimainen farmasian ja terveysalan ammattilaisia vuokraava yritys, jolla olisi kiinnostusta levittäytyä farmasian osalta myös Turun seudulle.

Illan aikana Proteam tarjoaa meille suolaista purtavaa.

Ilmoittautuminen

Paikkoja tilaisuuteen on rajoitetusti. Ilmoittautumiset ja mahdolliset erikoisruokavaliot tulee lähettää ilmoittautumislomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen sara.rosenberg@proviisoriyhdistys.net viimeistään pe 12.5.2023.

Suomen Proviisoriyhdistys ry ei vastaa tapahtuman mahdollisen perumisen vuoksi aiheutuneista kuluista, kuten matka- tai majoituskuluista.

Ajankohta:
16.05.2023 18:00 - 20:00