KAMPANJA: Suosittele jäsenyyttä tai liity uutena jäsenenä - saat verkkokoulutuksen

Kampanjan aikana uudet jäsenet ja jäsenen liittymään innostaneet nykyiset jäsenet saavat itselleen yhden OmaPron maksullisista verkkokoulutuksista maksutta. Tutustu saatavilla oleviin verkkokoulutuksiin.

Uusi jäsen

Tervetuliaisetuna saat valita itsellesi yhden maksullisen verkkokoulutuksen, kun liityt jäseneksemme 15.8.2022 mennessä. Jätettyäsi jäsenhakemuksen saat sähköpostilla ohjeet verkkokoulutuksen valintaan ja lomakkeen täytettäväksesi. Katseluoikeudet avataan lomakkeen täytettyäsi viimeistään seuraavana maanantaina.

Nykyinen jäsen

Houkuttele uusi jäsen liittymään Proviisoriyhdistykseen 15.8.2022 mennessä, niin saat vapaavalintaisen maksullisen OmaPro-verkkokoulutuksen itsellesi. Palkintoa varten sinun tulee kertoa OmaProsta (Ajankohtaista → Suosittele jäsenyyttä) löytyvällä lomakkeella, kenelle olet suositellut jäsenyyttä. Mikäli tämä henkilö liittyy yhdistykseen kampanja-aikana, saat valitsemasi koulutuksen. Katseluoikeudet avataan lomakkeen täytettyäsi ja uuden jäsenen liittymisen jälkeen maanantaisin.

Ajankohta:
15.08.2022 00:59