Kuopio: Toiminnalla tutuiksi -ilta

Toiminnalla tutuiksi - ilta Kuopiossa

Uusi proviisoriopiskelija - Tule tutustumaan Proviisoriyhdistyksen ja Farentan toimintaan sekä muihin proviisoriopiskelijoihin!

Tänä vuonna suuntaamme risteillen Kuopion satamasta Alahovin viinitilalle, jossa on tutustumisen lomassa luvassa savolaiset olympialaiset Alahovin tapaan, viinien maistelua sekä ruokailua. Sinulla on myös mahdollisuus ostaa maisteltuja viinejä Alahovilta mukaasi. Uusien ilta järjestetään, jotta toimintamme tulisi Sinulle tutuksi heti opintojen alusta ja pääsisit samalla viettämään mukavaa iltaa, sekä tutustumaan muihin opiskelijakollegoihisi. Opiskelijavaliokuntamme toivottaa Sinut lämpimästi tervetulleeksi mukaan!

ALUSTAVA OHJELMA

klo 16.45  Kokoontuminen  Kuopion satamaan (Järvisissien partiolaiva JSII)
klo 17.00   Lähtö satamasta kohti Alahovia, tutustumista ja olympialaisten ryhmiin jako
klo 17.35   Saapuminen Alahovin viinitilalle
klo 17.45   Savolaiset olympialaiset Alahovin tapaan
klo 19.00    Viininmaistelu ja ruokailuosuus alkaa
                   Proviisoriyhdistyksen terveiset, opiskelijayhteyshenkilöt ja yhdistyksen muut edustajat esittäytyvät ja kertovat toiminnasta
                  Tapahtuman yhteistyökumppanin Farentan terveiset, ruokailu ja viininmaistelu jatkuu
klo 21.00 mennessä mahdolliset viiniostokset kotiin
klo 21.15    Paluu laivalla JSII Alahovilta kohti Kuopion satamaa
klo 21.45   Ilta päättyy

Jos et vielä ole jäsenemme, voit halutessasi liittyä Proviisoriyhdistyksen jäseneksi illan aikana.

ILMOITTAUTUMISET

Ilmoittautumiset otamme vastaan 5.9. mennessä täällä >>, ilmoittautuminen on avoin ja mukaan tapahtumaan pääsee vain rajallinen yht. 30 osallistujan joukko. Ilmoittautuminen päättyy automaattisesti, kun tämä määrä täyttyy. Mikäli et ennättänyt ilmoittautumaan mukaan tälle syksylle, toivotamme Sinut lämpimästi tervetulleeksi tuleviin tapahtumiimme sekä tähän tapahtumaan mukaan jälleen syksyllä 2019.

Lyhyesti:

Mitä: Suomen Proviisoriyhdistyksen ja Farentan järjestämä Toiminnalla tutuiksi -ilta
Missä: Alahovin viinitilalla
Milloin: Maanantaina 10.9. Lähtö Kuopion satamasta 17:00 ja paluu satamaan noin 21:45.
Kenelle: Uusille v. 2018 aloittaville proviisoriopiskelijoille, tai, mikäli et ole osallistunut tähän tapahtumaan vielä aikaisempina opiskelusyksyinä.
Mitä mukaan: Iloinen mieli, riittävästi lämmintä vaatetta sään mukaiseen ulkoiluun ja risteilyyn sekä hieman rahaa, mikäli haluat ostaa tilan viinejä mukaasi. (Alkoholimyynnin tulee tapahtua ennen klo 21.00, ja pyrimme järjestämään tähän sopivan ajan illan puitteissa).

Tapahtumien tietosuojaselosteemme

Tutustu lisää Alahoviin: