KUOPIO: Toiminnalla tutuksi - uudet proviisoriopiskelijat

Suosittu uusien proviisoriopiskelijoiden perinteinen Toiminnalla tutuksi -ilta järjestetään 19.9.2017 Kuopiossa, Huippucenterin trampoliineilla sekä Puijonkadun Saunan tiloissa.

Luvassa illan aikana on mm. trampoliinia, ruokailua, saunomista ja hyvää seuraa sekä tietoa Proviisoriyhdistyksestä ja Oriolasta.

Tilaisuus alkaa klo 16.45 tapaamisella Huippucenterin trampoliinipuiston aulatiloissa, osoitteessa Siikaranta 9. Siirrymme keskustaan illan aikana Puijonkadun Saunalle, osoite Puijonkatu 29. Tilaisuus loppuu n. klo 22.00 Puijonkadun Saunalla.

Tilaisuus on tarkoitettu kaikille uusille ja/tai Proviisoriyhdistyksen toiminnasta kiinnostuneille proviisoriopiskelijoille.

Tilaisuus on maksuton. Mukaan mahtuu yhteensä 30 osallistujaa.

Tilaisuuden yhteistyökumppanina toimii Oriola Oy.

Tilaisuuden kutsu ja alustava ohjelma pdf-muodossa.

Tilaisuuteen ilmoittautuminen on päättynyt ja tilaisuus on täynnä. Informoimme mukaan mahtuneita ja varasijoille jääneitä mahdollisimman pian.

Tervetuloa mukaan - mahtava tavata Sinut!

Tätä sivua on päivitetty 6.9.2017

Ajankohta: