Opiskelijavaliokunta hakee vahvistusta ja esittäytyy Proviisoripäivässä 25.3.2023

Tule tutustumaan Proviisoriyhdistyksen opiskelijatoimintaan!

Opiskelijavaliokunta esittäytyy ja kertoo toiminnastaan Proviisoripäivässä 25.3.2023. Opiskelijavaliokunta ja opiskelijayhdyshenkilöt toimivat yhdistyksen silminä ja korvina tiedekunnissa. He ovat Proviisoriyhdistyksen matalan kynnyksen kontakteja kaikille proviisoriopiskelijoille. Opiskelijavaliokunta suunnittelee yhdistyksen opiskelijoille suunnatut koulutukset ja tapahtumat.

Proviisoriopiskelijat ovat tervetulleita tutustumaan opiskelijavaliokuntaan ja sen ohessa Proviisoripäivän lääkealan näyttelyyn. Halutessa voi jäädä juhlimaan 40 vuotta täyttävää Proviisoriyhdistystä ja kuulemaan yhdistyksen aktiivien kohokohtia vuosikymmenten varrelta!

Opiskelijavaliokunnan esittäytyminen järjestetään tarjotaksemme opiskelijoille mahdollisuuden tulla mukaan suunnittelemaan yhdistyksen opiskelijoille suunnattua toimintaa. Opiskelijavaliokuntaan osallistuvien on suotavaa olla Proviisoriyhdistyksen jäseniä. Osallistuminen esittelytilaisuuteen ei kuitenkaan edellytä Proviisoriyhdistyksen jäsenyyttä.

Opiskelijavaliokuntamme toivottaa lämpimästi tervetulleeksi tutustumaan ja liittymään opiskelijavaliokuntaan!

Ohjelma ja aikataulu

14.15   Proviisoripäivän lääkealan näyttely avoinna
15.30  Opiskelijavaliokunta esittäytyy
  vapaata seurustelua ja lääkealan näyttelyyn tutustumista
16.15 Proviisoriyhdistys 40 vuotta
17.30 Tilaisuus päättyy

Pyydämme ilmoittautumaan tilaisuuteen. Ilmoittautuminen on sitova, mutta sen voi perua 9.3.2023 saakka. Virallinen ilmoittautumisaika päättyy 9.3.2023. Sen jälkeen 10.3.–21.3. ilmoittautuneet saavat erillisen ohjeen paikalle saapumisesta.

Lisätietoa opiskelijavaliokunnasta antaa valiokunnan pj Julia Niemi (yhteydenotot toimiston kautta).