ProMentor-oppaan tilaaminen

Uusi, myös omatoimiseen mentorointiin ja itsenäiseen urapohdiskeluun sopiva ProMentor-opas ilmestyy maaliskuussa 2015. Kattava opas on kaikkien proviisorien ja proviisoriopiskelijoiden tilattavissa hyvin kohtuulliseen hintaan. Opas sisältää muun muassa tietoa mentoroinnista, kertoo ProMentor-ohjelmasta, antaa ideoita ja eväitä urapohdiskelulle ja -suunnittelulle sekä sisältää mentorointiin sopivia työkaluja.

"Opasta kannattaa käyttää 'työkirjana'. Siinä on paljon hyödyllisiä asioita. En aluksi uskonut, että oppaasti olisi näinkin paljon hyötyä. Erilliset dokumentit tuntuvat katoavan, ja tähän on helppo tehdä muistiinpanoja." ProMentor-ohjelman osallistuja

Lue ja innostu!

Mentorointi - mitä, miksi ja miten

Mentorointi, monimuotoinen ammatillisen ja henkilökohtaisen kehittymisen menetelmä, on kattavasti kuvattu tässä osiossa. Katsaus mentoroinnin eri muotoihin, hyötyihin sekä mentorointiparin rooleihin ja mentoroinnin mahdollisiin kompastuskiviin pyrkii vastaamaan kysymyksiin mitä mentorointi on, miksi mentorointi on tärkeää ja miten mentorointia voi toteuttaa.

Mentoroinnin työkaluja

Mentoroinnin työkaluja antaa konkreettisia vinkkejä ja tehtäviä mentorointiin. Mentorointipareille suunnatut työkalut auttavat pareja suunnittelemaan omaa mentorointiprosessiaan. Mentoroitavan työkaluilla voi tunnistaa omia vahvuuksiaan, joiden avulla tavoitteiden luominen ja tulevaisuuden suunnittelu helpottuvat. Mentorin työkalut antaa mentorille neuvoja erilaisia mentoroitavan kanssa käytäviä keskusteluja ja tilanteita varten.

ProMentor-ohjelma 2015

ProMentor-ohjelmaan osallistuvien tietopaketissa esitellään mentorointiohjelman taustat ja tavoitteet sekä vuoden 2015 ohjelman sisältö ja aikataulu.

ProMentor-oppaan tilaaminen

ProMentor-opas ilmestyi maaliskuussa 2015. A5-kokoisessa oppaassa on noin 60 sivua. Opas toimitetaan postitse.

Hinta

12 € (Proviisoriyhdistyksen jäsen) / 24 € (ei-jäsen), hinta sisältää alv. 24 %. Hintaan lisätään tilauksen käsittely- ja toimitusmaksuna 5 €.

Tilaa ProMentor-opas itsellesi tästä: