Proviisoripäivässä järjestettiin Suomen ensimmäinen proviisoreille suunnattu rekrytointitapahtuma!

Suomen Proviisoriyhdistys järjesti Suomen ensimmäisen vain ja ainoastaan proviisoreille suunnatun rekrytointitapahtuman Proviisoripäivässä 16.3.2019

Suomen Proviisoriyhdistys halusi uudistaa Proviisoripäivää ja järjestää uudenlaisen farmasian alan Rekrykohtaamisia 2019 -tapahtuman. Tapahtuman tarkoituksena oli auttaa proviisoreita ja proviisoriopiskelijoita tavoittamaan juuri ne henkilöt yrityksestä, joita kannattaa työnhaussa lähestyä.

Tilaisuuden aluksi mukana olevat yritykset pitchasivat kukin vuorollaan proviisoreille sopivista positioista sekä antoivat vinkkejä erikoistyöaiheista.  Yhteisen osuuden jälkeen osallistujilla oli mahdollisuus keskustella ja esittää kysymyksiä yrityksen edustajille kahdenkeskisiin tapaamisiin varatuissa tiloissa. Tapahtumalle oli selvästi tarvetta, sillä luentosali oli ääriään myöten täynnä, kahdenkeskisiä keskisiä keskusteluita jatkettiin pitkälle iltapäivään ja moni haki apua työnhakuun myös CV-klinikalta.

Tilaisuuden juontajana toimi PharmaRelations-yrityksen Suomen maajohtaja ja rekrytoija Jukka Polojärvi, joka piti Proviisoripäivän yhteydessä myös CV-klinikkaa.

Tapahtumassa olivat mukana DRA Consulting, Farenta, PharmaRelations ja Verman.

// 16.3.2019 MH