Proviisoripäivä

Proviisoripäivä on perinteinen proviisoreille suunnattu farmasian alan ajankohtaisia aiheita käsittelevä koulutuspäivä. Se on suurin proviisorien ja proviisoriopiskelijoiden oma verkostoitumis- ja koulutustilaisuus. Proviisoripäivä järjestettiin ensimmäisen kerran vuonna 1986. Proviisoripäivän aikana voi tutustua myös lääkealan näyttelyyn.

Proviisoripäivä järjestetään seuraavan kerran keväällä 2025. Tiedot tapahtumasta päivitetään tälle sivulle.

Proviisoripäivän näyttely

Proviisoripäivän yhteydessä järjestetään lääkealan näyttely. Yritykset, organisaatiot ja muut halukkaat voivat varata näyttelytilaa ilmoittautumalla näytteilleasettajaksi. Näyttely on avoinna koko tapahtuman ajan.

Lisätietoja näyttelystä näytteilleasettajille: toimisto@proviisoriyhdistys.net

Päivitetty 7.5.2024/mh