Proviisoriyhdistyksen apurahoja vuonna 2018

Proviisoripäivässä 17.3. julkistettiin vuoden 2018 Proviisoriyhdistyksen apurahojen saajat

Apurahan sai tänä vuonna kahdeksan proviisoria ja proviisoriopiskelijaa muun muassa apteekki- ja sairaalafarmasian erikoistumiskoulutukseen ja kongressimatkoihin. Yhteensä apurahoja jaettiin 3.000 euroa. Apurahatoimikunta totesi esityksessään yhdistyksen hallitukselle seuraavaa:

Apurahatoimikunnan käsiteltäviksi tuli vuonna 2018 yhteensä 18 kpl hakemuksia. Otimme hakemuksia arvioidessa huomioon vuosina 2016 ja 2017 saadut apurahat (yhdistys ei myönnä apurahaa hakijalle, joka on hiljattain saanut vastaavan apurahan), hakemuksen yleisen laadun, käyttötarkoituksen (ei ansionmenetykseen, ei verkostoitumismatkoihin) ja mahdollisen muun rahoituksen.

Apurahan saivat:

Päivi Mäkelä, Apteekki- ja sairaalafarmasian erikoistumiskoulutus ERKO, 450 e

Kristiina Korhonen, Lääkehoidon arvioinnin (LHA) asiantuntija, 300 e

Anna Nurmi, Yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto (YJEAT), 250 e

Ida Lepistö, opiskelijavaihto (gradu), Bath, 500 e

Evgeni Grazhdankin, kongressimatka, Ranska (graduun liittyvä), 350 e

Feng Deng, kongressimatka, Japani, 450 e

Elina Lämsä, kongressimatka, Belgia, 400 e

Lauri Elsilä, kongressimatka, Ranska, 300 e

Lisäksi Suomen Proviisoriyhdistys myönsi 200 euron opintopalkinnon Heidi Helmiselle.

Suomen Proviisoriyhdistys onnittelee kaikkia apurahan ja opintopalkinnon saajia!

// 17.3.2018 ml