Syyskokoukseen ilmoittautuminen

Tervetuloa syyskokoukseen

Tervetuloa Suomen Proviisoriyhdistyksen syyskokoukseen ja yhteistyökumppani Mandatum Lifen kanssa toteutettavaan koulutustilaisuuteen keskiviikkona 24.11.2021. Tilaisuus alkaa Mandatum Lifen puheenvuorolla, jonka jälkeen järjestetään yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous. Kokous järjestetään hybriditilaisuutena Helsingissä (Käärmeenpesä, Sörnäisten rantatie 33, 4.krs) sekä Team-etäyhteydellä.

Ilmoittaudu syyskokoukseen paikan päälle saapuvaksi 17.11. mennessä tarjoilujen mitoittamiseksi. Etäyhteydellä osallistuvia pyydetään ilmoittautumaan kokoukseen 21.11. mennessä. Ilmoittautumislomake

Kokouksen henkilövalinnat

Kokouksessa valitaan vuoden 2022 yhdistyksen puheenjohtaja sekä hallituksen jäsenet erovuorossa olevien tilalle. Vapaamuotoisen hakemuksen puheenjohtajaksi, hallituksen jäseneksi tai hallituksen varajäseneksi voi ilmaista ilmoittautumislomakkeella, sen voi lähettää etukäteen toimiston sähköpostiin osoitteeseen toimisto@proviisoriyhdistys.net tai ehdolle voi asettua itse kokouksessa.

16.45 Saapuminen kokouspaikalle ja etäyhteyden tarkistus
17.00 Yhteistyökumppani Mandatum Lifen puheenvuoro: Digitaalisen varainhoidon ja sijoittamisen palveluiden mahdollisuudet proviisoreille
18.00 Suomen Proviisoriyhdistys ry:n sääntömääräinen syyskokous
kokous päättyy arviolta klo 20.

Aikataulumuutokset ovat mahdollisia kokousasioiden käsittelyaikataulu huomioiden.

Lue lisää syyskokouksesta