talouskiertue, Tampere

Proviisoriyhdistyksen talouskiertue on proviisoreille ja apteekkareille suunnattu koulutus käytännön apteekkitalouteen. Koulutus sisältää sekä teoriaa että käytännönläheistä tarkastelua ja työkaluja oman työpaikan talouden seuraamiseen ja suunnitteluun.

Seuraava koulutus

Järjestetään Tampereella 6.9.2017. Lue lisää koulutuksen sisällöstä ja ilmoittaudu mukaan

Aamupäivällä koulutuksessa käsitellään talouden perusteita, kuten sitä mikä on tuloslaskelma tai tase. Iltapäivällä koulutuksessa syvennytään apteekkialan talouden suunnitteluun, hallintaan ja seuraamiseen mm. esimerkkiapteekkien tuloslaskelmia ja tapauksia tarkastelemalla.

Talouskiertuetta on järjestetty syksyllä 2014 Oulussa, keväällä 2015 Kuopiossa, syksyllä 2016 Joensuussa ja keväällä 2017 Vaasassa. Koulutuksen osallistujista 100% suosittelee koulutusta kollegalleen (palautekyselyt näistä tapahtumista).

Ajankohta:
06.09.2017 09:30 - 16:15