Tohtoribrunssi, ravintola Sunn, Helsinki

Tohtoriverkosto järjestää yhdistyksen tohtorijäsenille Tohtoribrunssin Farmasian päivien jälkeisenä sunnuntaina 20.11. klo 13 ravintola Sunnissa (Aleksanterinkatu 26).

Ohjelmassa vapaamuotoisen verkostoitumisen ja kuulumisten vaihdon lisäksi Henri Aution ja Minna Matikaisen uratarinat. He molemmat ovat farmasian tohtoreita ja työskentelevät yhdessä samassa yrityksessä ja samojen tuotteiden parissa. Henri tieteellisenä asiantuntijana ja tiiminvetäjänä lääketieteellisellä osastolla ja Minna markkinointipäällikkönä ja palvelutiimin esimiestehtävissä kaupallisessa organisaatiossa. Mitä tohtorin tutkinto on antanut tehtäviin? Onko tieteellisen asiantuntijuuden ja kaupallisten tavoitteiden välillä ristiriitaa?

Omakustanteinen brunssi maksaa 30 € proseccon kanssa ja 24 € ilman. Ilmoittautumiset 11.11. mennessä osoitteeseen anne.tammimaki(a)gmail.com

Lämpimästi tervetuloa!

Ajankohta: