Hallituksen kokousblogi: kesäkuu 2024

Proviisoriyhdistyksen hallituksen kesäkuun kokous järjestettiin aurinkoisessa säässä tiistaina 4.6. yhdistyksen toimistolla sekä etäyhteyksin. Kokouksessa käsiteltiin muun muassa seuraavia aiheita:

Toimintasuunnitelma

Kokouksessa otettiin katsaus vuoden 2024 toimintasuunnitelmaan, ja sen tavoitteiden saavuttamiseksi tehtyihin toimiin. Lisäksi keskusteltiin toimintasuunnitelman tulevasta seurannasta.

Tapahtumat

Proviisoriyhdistyksen ja Orionin yhteinen 13.–14. syyskuuta Tuohilammella järjestettävä Tulevaisuutta rakentamassa -viikonloppu lähestyy, ja ilmoittautuminen on avoinna. Ilmoittautumislinkki löytyy jäsenkirjeestä ja OmaProsta. Myös 4. lokakuuta järjestettävän Joka proviisorin ajankohtaisseminaarin ohjelma on julkaistu ja ilmoittautuminen avoinna. Lisäksi syksyn Talouskiertueen sijainniksi on varmistunut Tampere, ja ajankohdaksi 31.10.

Opiskelijat

Tulevanakin syksynä Proviisoriyhdistyksen toimintaa esitellään uusille proviisoriopiskelijoille muun muassa infokirjeillä ja -ständeillä. Lisäksi kussakin opiskelukaupungissa järjestetään Toimintamme tutuksi -tilaisuudet, näistä lisää myöhemmin!

Aurinkoista kesän jatkoa!

Mari Vaarankorpi