Ajankohtaisseminaari

Joka proviisorin ajankohtaisseminaari on Proviisoriyhdistyksen syksyn suuri koulutustapahtuma, jossa käsitellään proviisoreille ajankohtaisia farmasian alan aiheita. Ajankohtaisseminaarissa voi tutustua myös lääkealan näyttelyyn.

Joka proviisorin ajankohtaisseminaari järjestetään seuraavan kerran perjantaina 4.10.2024.

Tiedot tapahtumasta päivitetään tälle sivulle.

Ajankohtaisseminaarin näyttely: tietoa näytteilleasettajille

Ajankohtaisseminaarin yhteydessä järjestetään lääkealan näyttely. Tarjoamme teille mahdollisuutta esitellä tuotteitanne, palveluitanne sekä yritystänne Ajankohtaisseminaarin näyttelyssä. Näyttelyalue sijaitsee luentosalin vieressä. Osallistujille on varattu runsaasti aikaa näyttelyyn tutustumiseen lounaalla sekä aamun ja iltapäivän kahvitauoilla. Näyttely on avoinna 8.30–15.30.

Lisätietoja näyttelystä näytteilleasettajille: toimisto@proviisoriyhdistys.net

Näyttelyn myynti: Maria Tuulkari, 044 536 6086 / maria.tuulkari@proviisoriyhdistys.net