Ehdota opintopalkinnon saajaa 31.1.2024 mennessä

Suomen Proviisoriyhdistys palkitsee aktiivisen ja opinnoissa menestyneen opiskelijan.

Valmistuitko tai oletko valmistumassa vuonna 2023 proviisoriksi? Oletko opintojesi aikana ollut aktiivisesti mukana Proviisoriyhdistyksen toiminnassa tai muuten aktiivinen järjestötoimija ainejärjestössäsi? Täyttääkö pro gradu - tai maisterintutkielmasi kiitettävän arvosanan kriteerit tai onko lopputyösi jollain muulla tapaa erinomainen?

Ehdota opintopalkinnon saajia tai ilmoita itsesi!

Suomen Proviisoriyhdistys julistaa haettavaksi kaksi 200 euron arvoista opintopalkintoa. Ehdotusaika päättyy 31.1.2024. Palkinnot jaetaan kahdelle vuoden 2023 aikana proviisoriksi valmistuneelle. Voit esittää ehdokasta palkinnon saajaksi tai ilmoittaa itsesi täyttämällä ehdotuslomakkeen.

Yhdistys haluaa palkinnolla kiittää proviisoriopiskelijoita aktiivisesta osallistumisesta järjestötoimintaan sekä panoksesta farmasian alan tutkimuksen edistämisessä. Opintopalkinnon saajat valitsee Proviisoriyhdistyksen hallitus yhdistyksen opiskelijavaliokunnan esityksestä. Palkinnon saajat julkaistaan Proviisoripäivässä 23.3.2024 ja Proviisori-lehdessä 2/2024.