Proviisoripäivä 2018

Tule mukaan PROVIISORIPÄIVÄÄN la 17.3.2018 - Vaikuta muutokseen

Proviisoripäivä on perinteinen proviisoreille suunnattu farmasian alan ajankohtaisia aiheita käsittelevä koulutuspäivä. Se on suurin proviisorien ja proviisoriopiskelijoiden oma täydennyskoulutuspäivä. Proviisoripäivä järjestettiin ensimmäisen kerran vuonna 1986. Proviisoripäivän aikana voi tutustua myös kattavaan lääkealan näyttelyyn.

Seuraava Proviisoripäivä järjestetään lauantaina 17. maaliskuuta 2018 Helsingissä, Arcadassa (Jan-Magnus Janssonin aukio 1).

Päivän alustava luento-ohjelma julkaistaan Farmasian päiville 2017, ja avaamme osallistujailmoittautumisen jäsenten suosituin early bird -hinnoin to 30.11.2017 klo 12.00 alkaen tällä sivulla!

Yhteistyökumppani-ilmoittautuminen päivän näyttelyyn on jo avattu ja parhaat paikat viedään seuraavan kuukauden kuluessa. Seuraathan viestintäämme!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Ilmoittaudu Proviisoripäivään 2018 >

Ilmoittautumiset:

HUOM! Osallistujailmoittautuminen on avautunut ja early bird -paikkoja on yhä vapaana sekä proviisoriopiskelija- että proviisorijäsenille! Early bird -hinnalla mukaan päässeille asiasta ilmoitetaan erikseen, ja tieto early bird -ilmoittautumisen päättymisestä päivitetään myös tälle sivulle. Early bird -paikkoja Proviisoripäivään on tarjolla 20 ensimmäiselle proviisorijäsenelle ja 20 ensimmäiselle proviisoriopiskelijajäsenelle.

Päivitetty 4.12.2017 klo 9.43 /hk

2017:

Proviisoripäivän majoitustarjous Cumulus City Hakaniemessä. Pääset ratikalla suoraan keskustasta ja Arcadaan.

Proviisoripäivän alustava ohjelma (pdf) VAIKUTA MUUTOKSEEN

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.

Paikoituskartta

Tässä vielä selattavaksesi vuoden 2017 päivän osallistujavihko, joka sisältää mm. päivän luentotiivistelmät ja panelistiesittelyt:

Osallistumismaksut

Osallistumismaksu kattaa koko seminaaripäivän luentomateriaalit (sähköisesti pdf-tiedostoina), luentovihkon, aamu- ja iltapäiväkahvin sekä lounaan. Lisäksi Proviisoripäivän aikana on mahdollista tutustua myös kattavaan lääkealan näyttelyyn.

Proviisoriyhdistyksen proviisorijäsenet ja kannattaja-apteekkarit:

• early bird -hinta 20 ensimmäiselle, 49 €
  • 11.2.2018 asti 79 €
  • late bird -hinta 12.2.2018 alkaen 99 €

Proviisoriyhdistyksen proviisoriopiskelijajäsenet:

• 29 € (early bird -hinta 20 ensimmäiselle vain 19 €)

Muut osallistujat:

• 11.2.2018 asti 129 €
  • late bird -hinta 12.2.2018 alkaen: 169 €
  • Muut proviisoriopiskelijat 59 €

Cocktail-tilaisuus +20 € sis. illan ruoka- ja juomatarjoilun sekä illan esiintyjän, Proviisori-DJ Lene.

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistujalaskut lähetetään maaliskuussa ilmoittautumispäivänä voimassa olleen hintaluokan, mutta tapahtumapäivän jäsenolosuhteen mukaisesti. Mahdollinen ilmoittautumisen peruminen 28.2.2018 mennessä on maksuton, ja tehdään toimisto(at)proviisoriyhdistys.net kautta. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista veloitetaan toimistokuluina 20 euroa, ja 9.3.2018 tai myöhemmin tapahtuneista peruutuksista veloitetaan opiskelijoilta 59 euroa ja valmistuneilta 99 euroa (ilman lääkärintodistusta).

Tavataan Proviisoripäivillä!

------------------------------------------