Proviisoripäivä

Suomen Proviisoriyhdistyksen hallitus on tilanteen arvioinnin jälkeen päättänyt keskeyttää Proviisoripäivän järjestelyt ja peruuttaa lauantaiksi 9.4.2022 suunnitellun seminaarin oheistapahtumineen. Keskeinen syy peruuttamiselle oli vähäinen osallistujamäärä. Päätöstä on käsitelty tarkemmin blogissa.

Proviisoripäivä on perinteinen proviisoreille suunnattu farmasian alan ajankohtaisia aiheita käsittelevä koulutuspäivä. Se on suurin proviisorien ja proviisoriopiskelijoiden oma täydennyskoulutuspäivä. Proviisoripäivä järjestettiin ensimmäisen kerran vuonna 1986. Proviisoripäivän aikana voi tutustua myös lääkealan näyttelyyn.

Proviisoripäivä 2022

Arcada, Helsinki – 9.4.2022 klo 9.30–16.00

Ilmoittautuminen on keskeytetty

Osallistujat

Ilmoittaudu Proviisoripäivään

Proviisorijäsenten Early Bird -paikkoja on vielä jäljellä.
Proviisoriopiskelijajäsenten Early Bird -paikat täyttyivät 12.2.2022 klo 21.18

Näytteilleasettajat

Tietoa näyttelystä ja ilmoittautuminen

Näyttelyn edulliset Early Bird -hinnat ovat voimassa 28.2. saakka!

Ohjelma

Tarkka ohjelma julkaistaan helmikuun aikana. Kaikki aiheet ja puhujat eivät ole varmistuneet, joten ohjelmaan sekä aiheisiin saattaa tulla muutoksia.

Proviisoripäivän aamupäivän luennot on jaettu kahteen rinnakkaiseen teemaan. Lounaan ja näyttelyyn tutustumisen jälkeen iltapäivän ohjelma jatkuu yhdessä luentosalissa.

Illmoittautuminen ja aamukahvi
klo 9.30–10.30

Aamupäivä – Teollisuusosio
klo 10.30–12.00

• Vaikuttavuus, talous ja terveydenhuollon priorisointi
  • Reaalimaailman datan hyödyntäminen – case-esimerkit lääketeollisuudesta
    Tuire Prami, Real World Evidence Team Lead, Oriola
  • Saatavuushäiriöt – mitä niille on tehtävissä?
    Janne Maksimainen, Suomen kaupallisten toimintojen johtaja, Orion Pharma

Aamupäivä – Apteekkiosio
klo 10.30–12.00

• Kanta-lääkityslista – Missä mennään?
    Luennolla kuullaan ajankohtaisinta tietoa Kanta-lääkityslistan kehittämisen tilanteesta. Työ on edennyt konseptin mukaisessa aikataulaussa ja ensimmäisen vaiheen muutokset otetaan käyttöön 15.3.2022. Perusta kansalliselle lääkityslistalle on luotu.
    Annika Koivisto, lääkehoidon tiedonhallinnan erityisasiantuntija, THL
  • Itsehoitolääkkeiden hinnoittelun muutokset
    puhuja ei varmistunut
  • Digitalisaation vaikutukset proviisorin työnkuvaan ja uramahdollisuuksiin
    Linda Seppälä, myyntijohtaja, Receptum

Lounas ja näyttelyyn tutustuminen
klo 12.00–14.00

Iltapäivä – Ympäristöteema
klo 14.00–16.00

• Lääkkeiden uusi ympäristöluokitus
    Elli Leppä, kehitysproviisori, Lääketietokeskus
  • Millaisia ympäristövaikutuksia eri lääkeaineilla on?
  • Proviisori ympäristövastaavana
    Proviisoriyhdistyksen yksi vuoden 2022 tavoitteista on edistää ympäristötietoutta ja -vastuuta proviisorikunnassa. Tavoitteena on luoda raamit yhdstyksen jäsenille toimia ympäristövastaavan roolissa omassa organisaatiossaan. Proviisoripäivän ohjelmanumeron tavoitteena on käynnistää keskustelu ja kerätä ideoita ja ajatuksia aiheesta jäsenkunnalta. Aiheeseen palataan vuoden muissa koulutuksissa.

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.

Osallistumismaksut

Osallistumismaksu kattaa sähköisen luentomateriaalin sekä tarjoilut ilmoittautumisaikana ilmoittautuneille osallistujille. Proviisoripäivän aikana on mahdollista tutustua lääkealan näyttelyyn.

Huom! Proviisoripäivään osallistuvat yhdistyksen jäsenet näkevät päivän luennoista tuotettavat verkkokoulutukset maksuttomasti OmaProssa.

Proviisoriyhdistyksen proviisorijäsenet ja kannattaja-apteekkarit

Early Bird -hinta 15 ensimmäiselle 59 €
Normaalihinta 89 €
Late Bird -hinta 109 €

Normaalihinta on voimassa 10.3. asti ja Late Bird -hinta 11.3. alkaen.

Proviisoriyhdistyksen proviisoriopiskelijajäsenet

Early Bird -hinta 5 ensimmäiselle 29 €
(Early Bird -paikat täyttyivät 12.2.2022 klo 21.18)
Normaalihinta 39 €
Late Bird -hinta 59 €

Normaalihinta on voimassa 10.3. asti ja Late Bird -hinta 11.3. alkaen.

Muut osallistujat

Normaalihinta 139 €
Normaalihinta, opiskelijat 69 €

Normaalihinta on voimassa koko ilmoittautumisajan.

Proviisoriyhdistyksen hallituksen jäsenet ja varajäsenet sekä valiokuntien ja työryhmien puheenjohtajat voivat osallistua tapahtumaan maksutta.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumisaika on 19.1.–24.3.2022. Sen jälkeenkin otamme vastaan ilmoittautumisia 25.3.–7.4., mutta myöhässä ilmoittautuneille emme voi varata lounas- ja kahvitarjoiluja.

Ilmoittaudu Proviisoripäivään

Tarkista Early Bird -paikkojen tilanne sivun yläosasta.

Ilmoittautumisehdot ja laskutus

Ilmoittautuminen on sitova, mutta sen voi perua maksuttomasti 24.3.2022 saakka. Osallistujalasku lähetetään ilmoittautumispäivänä voimassa olleen hintaluokan ja tapahtumispäivän jäsenolosuhteen mukaisena.

Mahdolliset peruutukset tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen toimisto(at)proviisoriyhdistys.net. 24.3.2022 jälkeen tapahtuneista peruutuksista perimme toimistokuluina 40 euroa ja 28.3.2022 jälkeen tapahtuneista peruutuksista perimme ilmoittautumistiedot huomioiden täyden hinnan (ilman lääkärintodistusta).

Tapahtumien ja tilausten tietosuojaseloste

Proviisoripäivän näyttely

Proviisoripäivän yhteydessä järjestetään lääkealan näyttely. Yritykset, organisaatiot ja muut halukkaat voivat varata näyttelytilaa ilmoittautumalla näytteilleasettajaksi. Näyttely on avoinna klo 9.30–14.00.

Tietoa näyttelystä ja ilmoittautuminen

Näyttelyn edulliset Early Bird -hinnat ovat voimassa 28.2. saakka!

Näyttelytilana toimii Arcadan 2. kerroksen suuri aula, josta on sisäänkäynnit molempiin luentosaleihin. Osallistujille on varattu aikaa näyttelyyn tutustumiseen lounaalla sekä aamun ja iltapäivän kahvitauoilla. Lisäksi rohkaisemme seminaarivieraita tutustumaan näyttelyyn myös luentojen ollessa käynnissä.

Päivitetty 21.3.2022/TAK