Proviisoripäivä 2018

Tule mukaan PROVIISORIPÄIVÄÄN la 17.3.2018 - Vaikuta muutokseen

Tutustu Proviisoripäivän 17.3.2018 luentoesittelyihin ja ohjelmaan, ole hyvä:

Proviisoripäivä on perinteinen proviisoreille suunnattu farmasian alan ajankohtaisia aiheita käsittelevä koulutuspäivä. Se on suurin proviisorien ja proviisoriopiskelijoiden oma täydennyskoulutuspäivä. Proviisoripäivä järjestettiin ensimmäisen kerran vuonna 1986. Proviisoripäivän aikana voi tutustua myös kattavaan lääkealan näyttelyyn.

Seuraava Proviisoripäivä järjestetään lauantaina 17. maaliskuuta 2018 Helsingissä, Arcadassa (Jan-Magnus Janssonin aukio 1).

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Ilmoittaudu Proviisoripäivään 2018 >

Ilmoittautumiset:

HUOM! Tapahtuman early bird -paikat on myyty loppuun sekä proviisoriopiskelija- (15.1.2018) että proviisorijäsenten (4.12.2017) osalta. Early bird -paikkoja Proviisoripäivään oli tarjolla 20 ensimmäiselle proviisorijäsenelle ja 20 ensimmäiselle proviisoriopiskelijajäsenelle.

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.

Osallistumismaksut

Osallistumismaksu kattaa koko seminaaripäivän luentomateriaalit (sähköisesti pdf-tiedostoina), luentovihkon, aamu- ja iltapäiväkahvin sekä lounaan. Lisäksi Proviisoripäivän aikana on mahdollista tutustua myös kattavaan lääkealan näyttelyyn.

Proviisoriyhdistyksen proviisorijäsenet ja kannattaja-apteekkarit:

• 11.2.2018 asti 79 €
  • late bird -hinta 12.2.2018 alkaen 99 €

Proviisoriyhdistyksen proviisoriopiskelijajäsenet:

• 29 €

Muut osallistujat:

• 11.2.2018 asti 129 €
  • late bird -hinta 12.2.2018 alkaen: 169 €
  • Muut proviisoriopiskelijat 59 €

Cocktail-tilaisuus +20 € sis. illan ruoka- ja juomatarjoilun sekä illan esiintyjän, Proviisori-DJ Lene.

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistujalaskut lähetetään maaliskuussa ilmoittautumispäivänä voimassa olleen hintaluokan, mutta tapahtumapäivän jäsenolosuhteen mukaisesti. Mahdollinen ilmoittautumisen peruminen 28.2.2018 mennessä on maksuton, ja tehdään toimisto(at)proviisoriyhdistys.net kautta. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista veloitetaan toimistokuluina 20 euroa, ja 9.3.2018 tai myöhemmin tapahtuneista peruutuksista veloitetaan opiskelijoilta 59 euroa ja valmistuneilta 99 euroa (ilman lääkärintodistusta).

Tavataan Proviisoripäivillä!

------------------------------------------