Farmasian päivät, näyttelyosasto 2b31, Helsinki

Tule tapaamaan meitä näyttelyosastollemme 2b31, lähes ohjelmalavan kulmille!

Päivitämme tähän lisää tietoa näyttelyosastomme tapahtuma-ajankohdista niiden vahvistuttua:

• Valokuvaaja paikalla CV-kuvien ottamista varten, ensisijaisesti jäsenillemme pe 18.11. klo 16-19 ja la 19.11. klo 10-13

Tarvitseeko CV-kuvasi ajantasaistamista? Nyt siihen on oiva mahdollisuus lähes lennosta. Kuvaajalle on järjestetty ennalta sovitusti tilaa osastollemme kuvien ottamista varten. Valitsette kuvaajan kanssa yhdessä lopullisen version ja se välitetään kuvauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen 7,5x10 cm printtikelpoisena JPG-tiedostona viimeistään kahden viikon kuluessa kuvauksesta. Kuvaukset toteutetaan ilman ennakkovarauksia. Kuvauksen hinta muille kuin jäsenille 5 e (maksu käteisellä paikan päällä).

• Yhdistyksen puheenjohtaja Anne Tammimäki tavattavissa la 19.11. klo 9-11 ja 12-14
  • Hae mukaasi Proviisoripäivän 18.3.2017 alustava ohjelma! Superedulliset early bird -hinnat 20 ensimmäiselle ilmoittautujalle voimassa alkaen ma 21.11. klo 11! Lisää tietoa ja ilmoittautumislinkki maanantaiaamuna Proviisoripäivän verkkosivulta.
  • ProMentor-työryhmän edustajia tavattavissa la 19.11. klo 11-14

Sinustako mentori syksyllä 2017 alkavaan ProMentor-ohjelmaan? Voit käydä ilmoittamassa alustavan kiinnostuksesi, jotta voimme ottaa yhteyttä Sinuun talven 2017 aikana. Onko yrityksenne kiinnostunut ProMentor-yhteistyöstä? Haku Kuopion Opiskelijan ProMentor -ohjelmaan on käynnissä parhaillaan, herääkö sen osalta kysymyksiä? Tulethan tapaamaan meitä, niin jutellaan lisää! Onko ProMentor-opas Sinulle tuttu? Se sopii myös itsenäiseen mentorointiin. Voit tutustua oppaaseen osastollamme.

• Opiskelijaedustajiamme tavattavissa pe 18.11. klo 15-17 ja la 19.11. klo 9-12
  • PROVIISORI 2017 -taskukalenteri jaossa kalenterin tilanneille jäsenillemme sekä kannattaja-apteekkareille koko Farmasian päivien ajan. Kalenterin voi myös ostaa 10 e hintaan (maksu käteisellä paikan päällä). Kalenteri välitetään postitse lopuille sen tilanneille jäsenillemme joulukuun aikana.
  • Arvontaa

Voit jakaa tai seurata osastomme Farmasian päivien tapahtumia, tunnelmia ja fiiliksiä käyttäen Farmasian päiviä varten luomaamme #SPYgoesFP2016 hashtagia Facebookissa!

Tämän lisäksi Proviisoriyhdistys on mukana päivien luento-ohjelmassa perjantai-iltapäivän luento-osuudessa Draivia työyhteisöön - sytytä motivaatio liekkeihin

ProMentor-ohjelmatyöryhmän puheenjohtaja Susanna Partti haastattelee perjantaina 18.11. klo 14.30 alkaen (luentosali 3D) ensimmäisen ProMentor-ohjelman mentorointipari apteekkari Helena Rantasta ja proviisori Marianne Franckia teemalla Mentorointi esimiehen vahvuuksien valjastajana ja voimavarana innostavaan esimiestyöhön.

päivitetty 16.11.16 /hk

Ajankohta:
18.11.2016 09:00 - 19.11.2016 18:00
Lisätiedot:
Varaamme oikeuden aikataulumuutoksiin näyttelyosastomme tapahtumien osalta