Kuopion opiskelijapikkujoulut 2017

No niin! Ismo Leikolan stand upia Kuopiossa 22.11.2017

"Ismo Leikolan oivallusten höyryjuna saapuu jälleen Suomeen marraskuussa. Uudessa show’ssa kuullaan miehen uusimmat Amerikan elossa muhineet ja marinoituneet ajatukset. Juttujen lisäksi luvassa kasa biisejä, joten kiertueella mukana myös Ismo hovibändinä toimivat Muusikot. Tule, näe, koe ja naurakin asioille joita luultavasti kukaan ei ole miettinyt, saati sanonut ääneen – ennen kuin nyt."

Suomen Proviisoriyhdistys ry järjestää opiskelijajäsenilleen jälleen perinteisen pikkujoulutapahtuman yhteistyössä Vermanin kanssa. Tervetuloa mukaan, vietetään yhdessä mukava ilta! Huomaathan, että tilaisuus on tarkoitettu Proviisoriyhdistyksen opiskelijajäsenille.

Jos et vielä ole jäsen, voit halutessasi liittyä Proviisoriyhdistyksen jäseneksi tapahtumailtaan mennessä. Jäsenhakemuksen voit täyttää verkkosivuillamme sähköisesti osoitteessa www.proviisoriyhdistys.net -> Liity jäseneksi.

MITÄ? Suomen Proviisoriyhdistys ry:n opiskelijapikkujoulut jäsenille
MISSÄ? Kuopion Musiikkikeskus, konserttisali, Kuopionlahdenkatu 23
TAPAAMISAIKA JA PAIKKA? klo 16.30 alkaen, Kuopion Musiikkikeskuksen Valokabinetti, talon sisääntulokerroksessa. Siirrytään klo 18.45 alkaen konserttisaliin.
MITÄ MUKAAN? Pikkujoulumieli huumorilla varustettuna ja pilke silmäkulmaan Leikolan jutuille. Muistathan myös opiskelijatodistuksesi mukaan tapahtumaan mahdollista Stand up -show:n lippujen tarkastusta varten.
MIKSI? laatuaikaa ja yhdessä oloa, uusia kavereita, ruokaa, hetken rentoutumista...

ILMOITTAUTUMISET tästä linkistä to 19.10. klo 15 alkaen. Mukaan mahtuu 30 nopeinta ilmoittautujaa, ja infoamme mahdollisia varasijoille jääneitä erikseen. Tilaisuus on nyt TÄYNNÄ, ja varasijoille jääneitä infotaan pikimmiten.

Ilmoittautuminen päättyy 5.11. tai, kun paikat täyttyvät. Huomaathan, että tapahtuma on Sinulle osallistumismaksuton ja ilmoittautuminen on sitova. Peruutuksista 5.11.2017 jälkeen ilman lääkärintodistusta joudumme veloittamaan n. 50 % tapahtuman todellisista henkilökustannuksista, eli 26 €, mikäli emme saa yhdessä järjestettyä ketään tilaisuuden kohderyhmään kuuluvaa tilaltasi paikalle.

Ajankohta:
22.11.2017 17:00